در هیئت تکواندو اصفهان تفاوتی بین ورزشکار زن و مرد نیست

بازیکن تیم ملی تکواندو گفت: زمانی که تکواندو را شروع کردم اسپانسرهایی مانند فولاد ماهان سپاهان بودند، اما چند سال است که اسپانسر نداریم.

مرجان سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تمرینات خود در دوران کرونا اظهار کرد: تمرینات من همیشه از دوران دانشجویی به صورت انفرادی بوده است برای همین کرونا روی روند تمرینات من تأثیرات زیادی نداشت.

بازیکن تیم ملی تکواندو با بیان این که بعد از مدت‌ها مسابقه‌ای برگزار شد و فضای خوبی داشت، تصریح کرد: این مسابقات آسیایی بود که رقیب‌های اصلی ایران، فیلیپین و کره بودند، در همه رده‌ها فیلیپین را شکست دادیم ولی کره را تنها در چند رده شکست دادیم که همه دست پر به ایران برگشتیم.

سلحشوری با بیان این که هیئت تکواندو اصفهان همیشه از ما حمایت کرده است، خاطر نشان کرد: هیئت تکواندو استان اصفهان هر کاری توانسته برای ورزشکاران خود انجام داده و زمانی که در اردو هستیم پیگیر هستند تا چیزی کم نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: هیئت تکواندو نیاز دارد از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت شود، اگر اسپانسر داشته باشیم نتایج بهتری به دست می‌آوریم زیرا شهرهایی مثل تهران و کرج اسپانسر دارند، اداره کل می‌تواند اسپانسر جذب کند تا عملکردها بهتر شود.

بازیکن تیم ملی تکواندو با اشاره به این که در هیئت تکواندو احساس نکردم تفاوتی میان ورزشکاران خانم و آقا باشد، گفت: در هیئت تکواندو اصفهان توجه بیشتری به قهرمانان می‌شود و به خاطر این که سطح فنی بالایی داریم و همیشه در مسابقات کشوری اول می‌شویم، اسپانسرها با خیال راحت می‌توانند سرمایه گذاری کنند. زمانی که تکواندو را شروع کردم اسپانسرهایی مانند فولاد ماهان و سپاهان بودند، اما چند سال است که در تکواندو اصفهان اسپانسر نداریم.

کد خبر 503546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.