به وظایف خود در منطقه ۱۴ عمل کردیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای پنجم امروز ادعای سربلندی دارند و احساس می‌کنند در منطقه ۱۴ به وظایف خود عمل کرده‌اند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۶ تیرماه_ در آئین افتتاح ورزشگاه رستم در قالب هشتاد و هشتمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده در شهر زنجیره بهم پیوسته است و بی‌شک همه شهرداران از زمان تأسیس شهرداری منطقه ۱۴ با درایت و مدیریت شایسته در صدد رفع مشکلات مردم بوده‌اند.

وی افزود: اگر امروز از موفقیت‌های چشمگیر در منطقه ۱۴ با افتخار سخن می‌گوئیم و تأکید داریم این منطقه روی ریل توسعه قرار گرفته و با روزهای نگران کننده فاصله گرفته مرهون تلاش‌ها و خدمات تمام کسانی است که در شهرداری این منطقه خدمت کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خدا را شاکریم که همچون دیگران در رشد و توسعه و تعالی منطقه ۱۴ سهیم بودیم و با افتخار باید اعلام کنم در این دوره مدیریت شهری هرگاه سخن از انجام اقدامی در مناطق سابقا محروم همچون ۱۴ می‌شد همه اعضای شورای شهر اتفاق نظر داشتند که باید گامی به پیش برداریم از این رو باید گفت اگر امروز شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی و ورزشی در منطقه هستیم به جهت نوع نگاه شورای پنجم و شهردار اصفهان بوده است.

وی با تأکید بر این که مدیریت شهری دوره پنجم برای تحقق شعار «عدالت فضایی» تلاش کرد، گفت: شور و اشتیاق کودکان در آئین افتتاحیه امروز لزوم ایجاد فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت و نیاز به محلی برای تخلیه انرژی آنها را یادآور شد.

نصراصفهانی گفت: امروز اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید بدانیم که از مسیر تریبون، مصاحبه، میکروفن و نشستن و برخاستن در جلسات محقق نمی‌شود و یکی از راه‌های گام برداشتن برای رفع آسیب‌های اجتماعی ایجاد زیرساخت‌های مناسب است تا فضای شهر به سمتی پیش رود که هیچ کس تصور رفتن به سمت خلاف و خطا را نداشته باشد.

وی با اظهار امیدواری برای این که منطقه ۱۴ همچنان روی ریل توسعه با شتاب حرکت کند، اظهار کرد: اگر اقدامات به خوبی و بدون کوتاهی انجام شود، شاهد اتفاقات خوشایندی خواهیم بود و اگر به دنبال تربیت صحیح آینده سازان شهر هستیم باید چنین اقداماتی را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان همچون امروز که اعضای شورای پنجم ادعای سربلندی دارند و احساس می‌کنند در منطقه ۱۴ به وظایف خود عمل کرده‌اند، پس از چهار سال تلاش و کوشش چنین حسی داشته باشند.

وی گفت: در این فرصت اگر قصوری از جانب ما در انجام خدمات رخ داد، از همه حلالیت می‌طلبم و امیدوارم بر ما ببخشند.

کد خبر 503509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.