عدالت فضایی در منطقه ۱۴ محقق شده است/ افتتاح پنجمین ورزشگاه منطقه

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: مجموعه ورزشی رستم پنجمین ورزشگاهی است که در این منطقه توسط شهرداری به بهره برداری می‌رسد چرا که پیش از این ورزشگاه‌های بهمن، امام خمینی (ره)، سهراب و یک ورزشگاه دیگر افتتاح شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد حقانی امروز _ یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح ورزشگاه رستم در قالب هشتاد و هشتمین برنامه هر یکشنبه یک افتتاح با شعار «اصفهان در مسیر امید» با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: نگاه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان به مناطق کمتر برخوردار، رو به توسعه و رشد بوده است.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح ورزشگاه رستم افزود: افتتاح این ورزشگاه پاسخی به مطالبات به حق مردم است که ارتقای سطح سلامت جسم و روان، تربیت و تزکیه را به همراه دارد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه ورزشی رستم پنجمین ورزشگاهی است که در این منطقه توسط شهرداری به بهره برداری می‌رسد چرا که پیش از این ورزشگاه‌های بهمن، امام خمینی (ره)، سهراب و یک ورزشگاه دیگر افتتاح شده بود.

حقانی با بیان این که برای احداث ورزشگاه رستم که در کمتر از دو سال به بهره برداری می‌رسد، ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این ورزشگاه در آینده شاهد برگزاری مسابقات مهم در منطقه ۱۴ خواهیم بود.

وی با بیان این که تا دو هفته آینده احداث ششمین ورزشگاه منطقه ۱۴ در خیابان امام خمینی (ره) کلنگ زنی خواهد شد، ادامه داد: احداث خیابان شش متری سودان نیز تا دو هفته آینده کلنگ زنی می‌شود که در بهبود وضعیت ترافیک منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

کلمه محرومیت دیگر برازنده منطقه ۱۴ نیست

علی شمس، مدیر سابق منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این آئین اظهار کرد: محله ارزنان یکی از قدیمی‌ترین محله‌هایی است که مورد بی مهری مدیران شهری در دوره‌های گذشته قرار گرفته بود، اما به مرور زمان شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در آن هستیم و با احداث و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و خدماتی کلمه محرومیت دیگر برازنده منطقه ۱۴ نیست.

مدیر سابق منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: در بدو ورودم به این منطقه، شهردار اصفهان تأکید داشت که منطقه ۱۴ جای انجام کارهای سیاسی نیست و مردم آن عقب نگه داشته شده‌اند، بنابراین هر آنچه در توان دارید برای خدمت رسانی در منطقه انجام دهید؛ سه سال پیش با بودجه ۵۰ میلیارد تومانی فعالیت در منطقه ۱۴ را آغاز کردم و خوشبختانه در سال جاری بودجه این منطقه به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است که با تدابیر اندیشیده شده وصول خواهد شد.

وی گفت: با کمک شهردار و شورای شهر اصفهان خیابان‌های تابان، آسمان و تقاطع آفتاب با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان احداث شد و در زیر زمین این منطقه بخشی از خط دو مترو که تا کنون بیش از یک هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده، در حال احداث است.

شمس با بیان این که یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم موضوع تسهیل حمل و نقل و رفت و آمد آنها به مرکز شهر و دیگر نقاط اصفهان بوده است، خاطرنشان کرد: احداث خط دو مترو پاسخی به خواسته بحق مردم است که چهار ایستگاه آن در منطقه ۱۴ قرار گرفته است و اکنون دستگاه حفاری از چهارمین ایستگاه آن عبور کرده است.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های حمل و نقلی منطقه ۱۴ شهرداری به ثمر نشسته و مردم آن دیگر عقب نگه داشته شده نیستند چرا که عدالت فضایی در منطقه محقق شده است.

مدیر سابق منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به این که مردم زینبیه در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و دفاع از حرم حضور داشتند، حق آنها بیش از خدمات ارائه شده است و شورای ششم باید نگاه بلند شورای پنجم را تداوم بخشد.

وی از کلنگ زنی احداث یک ورزشگاه در خیابان امام خمینی (ره) و تقاطع امید در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: ظرف چهار ماه آینده تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار تکمیل شده و بهره برداری می شود.

شمس، پیگیری استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز را از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه ۱۴ عنوان کرد و گفت: زاده شهر ری هستم اما تجربه ام را در سپاهان آموختم، خانه اصلی من اصفهان است و به عشق مردم اصفهان که بهترین آنها شهروندان منطقه ۱۴ هستند فعالیت کردم.

کد خبر 503504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.