اشکان دژاگه در لیست خرید پرسپولیس؟

با جدایی اشکان دژاگه از تراکتور شایعه شده او گزینه مد نظر پرسپولیس برای فصل آتی است.

به گزارش ایمنا، جدایی اشکان دژاگه از تراکتور هنوز یکی از سوژه‌های داغ نقل و انتقالات فوتبال ایران است. او به همراه مسعود شجاعی، دیگر بازیکنی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را دارد، قراردادشان با تیم تبریزی را فسخ کردند و گفتند به دلیل آنکه حرمت شأن در این باشگاه حفظ نشده تصمیم به فسخ قرارداد گرفته اند.

به گزارش فرارو، بعد از فسخ قرارداد این دو نفر، دو شایعه جدید شکل گرفت؛ اول اینکه عنوان شد مسعود شجاعی قرار است به آبادان برگردد و به عنوان بازیکن در این فصل و احتمالاً سرمربی در فصل آینده، به کارش در این باشگاه ادامه دهد. شایعات درباره اشکان دژاگه، اما جذاب‌تر بود؛ خبر رسید که او مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات اولیه هم صورت گرفته است.

البته منبع این شایعات مشخص نیست، ولی می‌شود از دو زاویه به این موضوع پرداخت که اتفاقاً هر دو زاویه هم نشان می‌دهد حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس چندان منبطق بر واقعیت نیست؛ اول اینکه یحیی گل محمدی پیش از این هم فرصت همکاری با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را داشته، ولی هربار از نزدیکان باشگاه خبر رسید که گل محمدی ضمن احترام زیادی که برای بازی این دو نفر قائل است اعتقاد دارد آن‌ها به برنامه‌های تاکتیکی اش نمی‌خورند.

به گزارش فرارو، شایعات مبنی بر خروج احتمالی احمد نورالله‌ی از پرسپولیس شاید باعث شده تا دوباره شایعه جذب اشکان دژاگه توسط سرخ‌های تهرانی به گوش برسد، ولی حتی با خروج احمد نوراللهی باز هم پرسپولیس در این پست بازیکن زیادی دارد و به نظر نمی‌رسد حداقل در این مقطع از فصل، جذب یک هافبک در اولویت قرار داشته باشد.

یحیی و پرسپولیس این روزها درگیر انتخاب جانشین برای محمد حسین کنعانی زادگانی هستند که خبر رسیده با قطری‌ها به توافق رسیده و فصل آینده راهی این کشور می‌شود.

منبع: فرارو
کد خبر 503477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.