نوروزی: به ۴ سال محرومیت‌زدایی در اصفهان افتخار می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: مردم منطقه ۱۴ شهادت می‌دهند که انقلاب عمرانی و عدالت فضایی که معیار حرکت‌های عمرانی شهرداری بوده در این منطقه اتفاق افتاده است؛ اقداماتی همچون احداث جاده فرزانگان، احداث ورزشگاه‌ها، توسعه معابر و آسفالت معابر مناطق محرومی همچون حصه در طبق اخلاص تقدیم مردم این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰_ در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندم که کاروان بزرگ «هر یکشنبه، یک افتتاح» اکنون که دوران تبلیغات انتخابات گذشته با انگیزه قوی‌تر و سرعت بیشتر کار خدمت رسانی را ادامه می‌دهد.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده «حقانی» مدیر منطقه ۱۴ شهرداری و «شمس» مدیر سابق این منطقه، تصریح کرد: این دو مدیر هر آنچه آرزو داشتیم تحت عنوان شعار عدالت فضایی محقق شود، عملیاتی کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

شهردار اصفهان ادامه داد: «شمس» بیش از سه سال در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خدمت کرد که نظیر این خدمات را تاریخ منطقه به خاطر ندارد و قطعاً اقدامات انجام شده در حافظه تاریخی مردم باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه نباید قضاوت‌ها در مقطعی از زمان را به منزله آن بدانیم که مردم شاید از اقدامات انجام شده رضایت نداشته باشند، تاکید کرد: مردم منطقه ۱۴ شهادت می‌دهند انقلاب عمرانی و عدالت فضایی که معیار حرکت‌های عمرانی شهرداری بوده در این منطقه اتفاق افتاده است؛ اقداماتی همچون احداث جاده فرزانگان، احداث ورزشگاه‌ها، توسعه معابر و آسفالت معابر مناطق محرومی همچون حصه در طبق اخلاص تقدیم مردم این منطقه شده است، امروز به انجام این خدمات افتخار می‌کنیم.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: ارائه این خدمات تداوم پیدا کند و مردم بتوانند بیش از پیش و هر روز بهتر از روز قبل از امکانات فراهم شده بیشتر بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که لوایح را در خصوص مناطق کمتر برخوردار تصویب کرده و مدیران اجرایی که مصوبات را به موقع اجرایی کردند تا از دغدغه‌های مردم بکاهند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این خدمات تداوم یابد و شاهد رفع کمبودها باشیم.

کد خبر 503373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.