آغاز کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان از ۱۲ تیرماه

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با اشاره به برگزاری کمپ تابستانی بازی‌سازی این دانشگاه گفت: زمان برگزاری این کمپ از شنبه ۱۲ تیرماه تا چهارشنبه ۳ شهریورماه خواهد بود.

جواد راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری "چهارمین کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان" اظهار کرد: این کمپ هر سال در مرکز نوآوری صنایع استان اصفهان در قالب دوره‌های تابستانی برگزار می‌شود و امسال نیز چهارمین دوره برگزاری آن است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری چهارمین کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان آشنایی علاقه‌مندان با ساخت بازی‌های رایانه‌ای است، افزود: علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کمپ با گرافیک، انیمیشن و موتورِ بازی‌سازی آشنا می‌شوند و در پایان می‌توانند بازی‌های ساده طراحی کنند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه شرکت کنندگان در صورت علاقه می‌توانند در دوره‌های پیشرفته‌تر نیز شرکت کنند، عنوان کرد: دوره آموزشی تخصصی نقاشی دیجیتال، طراحی، مدل سازی و انیمیشن سه بعدی نیز در این کمپ تابستانه گنجانده شده است.

راستی درباره زمان ثبت نام و برگزاری این کمپ، گفت: علاقه‌مندان حداکثر تا پنج‌شنبه _۱۰ تیرماه_ می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://uicei.ir/camp مراجعه کنند؛ زمان برگزاری این کمپ نیز از شنبه ۱۲ تیرماه تا چهارشنبه ۳ شهریورماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید درک منطقی از بازی‌سازی داشته باشند، خاطرنشان کرد: توانایی کار با کامپیوتر نیز یکی از ویژگی‌های اصلی برای حضور در این کمپ است.

کد خبر 503284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.