عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم تیرماه

در این بسته خبری از احداث اولین پارک پدافند غیر عامل کشور تا نهضت آسفالت یاسوج و ایجاد برندینگ شهری در ساخت و سازهای سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ایجاد برندینگ شهری در ساخت و سازهای سبزوار

سید مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار با بیان اینکه در ساخت و سازها و تولید مسکن در شهر کهن بیهق برندینگ شهری ایجاد می‌شود، گفت: وقتی از شهری یاد می‌کنیم معمولاً تصویر اجتماعی و فرهنگی مردم آن، تصویری اقتصادی از فضای کسب و کار و گردشگری آن و تصویر کالبدی از وضعیت معماری ساختمان‌های شهر در ذهن ما شکل می‌گیرد.

کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۵ میلیارد پروژه در شهرستان باشت

کیامرث حاجی‌زاده، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چندین پروژه زیرساختی و امور شهری در باشت کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

اجرای طرح جامع کاهش حوادث در قائم‌شهر

عباس صالح زاده، شهردار قائم‌شهر از اجرای طرح جامع کاهش حوادث در این شهر خبر داد.

تماس بیش از ۳ هزار شهروند قزوینی با سامانه ۱۳۷

سه هزار و ۲۲۷ شهروند قزوینی در خرداد ماه ۱۴۰۰ با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند.

راه اندازی اولین پایگاه بافت تاریخی سمنان

حمیدرضا دوست‌محمدی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: اولین پایگاه بافت تاریخی سمنان با توجه به ضرورت حفاظت و احیای بافت تاریخی به‌زودی راه اندازی می‌شود.

احداث اولین پارک پدافند غیر عامل کشور در نیشابور

علی نجفی شهردار و رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری نیشابور گفت: طرح احداث پارک علمی آموزشی پدافند غیر عامل نیشابور یکی از پنج طرح مصوب سازمان پدافند است که توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و با استفاده از بودجه‌های این سازمان در محل بوستان شهید هاشمی نژاد در دست طراحی است.

افزایش هزار هکتاری فضای سبز ساری

با آغاز عملیات زیرسازی ورودی پروژه تفریحی- گردشگری سکو تپه و تاکید وپیگیری‌های جواد طالبی شهردار ساری، این پروژه پس از ماه‌ها معطل ماندن، جان تازه‌ای گرفت؛ با بهره برداری از پروژه پارک جنگلی سکو تپه، بیش از ۱۰۰۰ هکتار به فضای سبز شهر ساری افزوده خواهد شد.

جابجایی روزانه بیش از ۱۲ هزار مسافر در سقز

رشید میرحسامی، شهردار سقز گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری این شهر با ۳۴ دستگاه اتوبوس در ۱۱ مسیر روزانه بیش از ۱۲ هزار مسافر را جا به جا می‌کند.

نهضت آسفالت یاسوج ادامه دارد

نستهن مقدم، شهردار یاسوج با بیان اینکه زیرسازی ۲۲۰ هزار مترمربع برای آسفالت و روکش آسفالت آماده شده است، گفت: کار آسفالت در محلات شهر یاسوج که از دو هفته پیش آغاز شده است، متوقف نخواهد شد و در سایر محلات و خیابان‌هایی که آسفالت فرسوده دارند، ادامه خواهد داشت.

پیرایش فضای سبز شهری خرمشهر

بازپیرایی، هرس و فرم دهی درختان سطح شهر توسط سه اکیپ سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر در حال اجرا است.

کد خبر 503241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.