توسعه پیاده‌روسازی در رامسر

شهردار رامسر بر لزوم توسعه پیاده‌روسازی در این شهر تاکید کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف پیاده محوری در شهرها افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان و تقویت روابط فرهنگی و اجتماعی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد خوش قلب امروز _ شنبه پنجم تیرماه_ در بازدید از پروژه پیاده‌روسازی این شهر، از آغاز عملیات اجرای پیاده‌روسازی بلوار آیت‌الله طالقانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی انجام شده از ابتدای سال جاری پیاده‌روسازی شهر رامسر آغاز شده و هم اکنون در دو نقطه شهر بلوار تاریخی معلم و بلوار آیت‌الله طالقانی مجموعه شهرداری در حال اجرا است.

وی با تاکید بر لزوم پیاده محوری در شهرها و فواید آن افزود: رویکرد شهرداری رامسر پیاده محوری و تشویق شهروندان به پیاده‌روی است که بهسازی پیاده‌روها نقش بسزایی در تحقق آن ایفا می‌کند.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف پیاده محوری در شهرها افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان و تقویت روابط فرهنگی و اجتماعی مردم است.

خوش قلب با اشاره به محل تأمین منابع پروژه افزود: اعتبار پروژه پیاده‌روسازی از محل منابع داخلی تأمین و اجرا می‌شود همچنین مجموعه شهرداری رامسر دقت و سرعت در انجام پروژه‌ها را از معیارهای مدیریت شهری می‌داند و به همین منظور دو اکیپ به طور همزمان در دو بلوار در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 503219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.