کرمانشاه حداقل به ۷ پارک بانوان نیاز دارد

شهردار کرمانشاه یکی از نیازهای بانوان و اولویت‌های شهرداری را ایجاد اوقات فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان دانست و گفت: در کلانشهر کرمانشاه نیاز به هفت پارک بانوان برای تامین رفاه و آسایش این قشر نیاز است.

به گزارش ایمنا، سعید طلوعی با اشاره به اینکه بوستان بانوان کرمانشاهی بزودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در شهر کرمانشاه تنها مکانی که می‌شد جهت احداث پارک بانوان در نظر گرفت تا بانوان کرمانشاهی بدون هیچ گونه محدودیت در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند و محیط مناسبی برای آنان باشد، پهنه شمالی شهر کرمانشاه و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) بود.

وی با بیان اینکه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد، گفت: با توجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودکی تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش‌ها در آن تعبیه شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی‌شاپ و ساختمان آموزشی از دیگر امکانات این بوستان است.

وی با بیان اینکه زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود، از این پارک‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به باورهای دینی و مذهبی ما، باید با تدبیر و عقلانیت از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه بانوان استفاده کنیم.

طلوعی با بیان اینکه بوستان بانوان بزودی افتتاح خواهد شد، گفت: این پارک با تمامی مشکلات مالی و شرایط کرونا پیشروی خود را ادامه داد که در این فرصت از زحمات معاون عمرانی، مدیر منطقه پنج و معاون سلامت و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 503163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.