پاکسازی آثار تبلیغاتی از نقاط غیرمجاز مشگین شهر

شهردار مشگین شهر گفت: نیروهای خدمات شهری این روزها در حال پاکسازی آثار تبلیغاتی انتخابات هستند که به صورت غیرمجاز در شهر نصب شده است.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری مشگین شهر برای فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ۲۶ سازه را در مجموع با مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع اختصاص داده بود.

شهردار مشگین شهر گفت: متأسفانه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از ستادهای نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات با نقض قانون و حقوق شهروندی، آثار تبلیغاتی را در محل‌های غیرمجاز مثل مبلمان شهری، جداول، تیرها، تابلوهای معابر، برق، پست، مخابرات و دیوارها نصب کرده و بر سیما و منظر شهری آسیب وارد کرده‌اند.

انوری آذر تصریح کرد: نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز توسط ستادهای نامزدهای انتخابات، هزینه و زحمت مضاعفی را بر شهرداری و نیروهای خدمات شهری تحمیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی خدمات شهری شهرداری مشگین شهر پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز را در ایام تبلیغات انتخابات آغاز کرده‌اند و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد. در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۵۳ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 503121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.