مس رفسنجان - پرسپولیس/ سرخ‌ها روی باند سبقت

سرخ پوشان پایتخت عصر امروز(جمعه) میهمان مس رفسنجان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز جمعه - ۴ تیر ماه - در رفسنجان میهمان مس خواهد بود و در شرایطی مقابل این تیم صف آرایی می‌کند که به چیزی جز برد فکر نمی‌کند. بازی سخت یکشنبه سپاهان در خانه فولاد باعث شده تا سرخ‌ها بیش از پیش برای کسب هر سه امتیاز وسواس به خرج دهند چرا که احتمال امتیاز سوزی شاگردان نویدکیا در اهواز وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که محمد ربیعی و شاگردانش نشان داده‌اند حریفی چغر برای رقبا هستند که می‌تواند پرسپولیس به دردسر بیاندازند.

هفته سرنوشت ساز؛ پرسپولیس پیش می‌افتد یا جا می‌ماند؟

سرخ‌پوشان پایتخت که پیش از وقفه لیگ به خاطر رقابت‌های انتخابی تیم ملی کورس سنگینی با سپاهان را شروع کرده بودند، حالا امید دارند بتوانند با کوچک‌ترین لغزش طلایی‌پوشان از آنها پیشی گیرند. پرسپولیسی‌ها امروز فرشاد فرجی را به دلیل مصدومیت همراه نخواهند داشت اما با تیمی کامل به مصاف مس خواهند رفت. دیدار امروز یکی از سخت‌ترین دیدارهای خارج از خانه پرسپولیس تا پایان لیگ است که کسب هر سه امتیاز آن، می‌تواند گامی محکم برای یحیی و شاگردان باشد.

مس رفسنجان - پرسپولیس/ سرخ‌ها روی باند سبقت

انگیزه‌های بالا انصاری

محمد انصاری که چند سالی در پرسپولیس توپ می‌زد و با وجود مصدومیت و کم لطفی‌ها در حق اش تا نیم فصل هم قطار سرخ‌ها بود، زمستان به کرمان آمد تا شاگرد محمد ربیعی در مس شود. حالا این نخستین باری است که پس از سال‌ها این مدافع می‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان رود. با توجه به کم لطفی‌ها به محمد انصاری می‌توان به انگیزه بالا او برای این مسابقه پی برد.

مس رفسنجان - پرسپولیس/ سرخ‌ها روی باند سبقت

مس و خیالی نسبتاً آسوده از بقا در لیگ

مس رفسنجان که در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر با اعتماد به محمد ربیعی، سرمربی آرام و جوان خود نتایج قابل احترامی به دست آمده، این روزها دغدغه چندانی پیرامون لیگ ندارد چرا که جایگاهش در میانه‌های جدول تا حدودی تثبیت شده و به نظر می‌رسد با حفظ همین نتایج فعلی، لیگ را حوالی اواسط جدول به اتمام رساند. البته نارنجی پوشان به خوبی می‌دانند فاصله شأن با سایپا که در معرض سقوط قرار دارد تنها و تنها سه امتیاز است و بی خیالی می‌تواند آنها در دردسر بزرگی بیاندازد.

کد خبر 502984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.