عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم تیرماه

در این بسته خبری از کاهش دوره آبیاری برای ۳۰ درصد فضای سبز زرند تا آغاز به کار جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری ساری و پذیرش۴۵۹ فوتی در آرامستان‌های قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پذیرش ۴۵۹ فوتی در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۴۵۹ فوتی در این سازمان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

پاکسازی شهر قدس از آثار تبلیغات غیرمجاز انتخابات

با گذشت ۲ هفته از آغاز مهلت تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر، نیروهای خدمات شهری شهرداری قدس همچنان در حال پاکسازی چهره شهر از آثار تبلیغات غیرمجاز ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر هستند.

طرح جهادی پاکسازی در شهرک ناز فردیس

محمود میرزاخانی، معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس در خصوص طرح جهادی پاکسازی محله به محله در شهرک ناز اظهار داشت: هدف از اجرای این عملیات بهبود سیمای شهری، پاکیزگی خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی در راستای افزایش رضایت شهروندان است و این مهم توسط نیروهای خدمات شهری مناطق به طور مستمر انجام می‌شود.

تکمیل زیرسازی و رفع نواقص پروژه فاز دوم بلوار آزادگان تنگستان

قاسم شکوه، شهردار اهرم تنگستان از تکمیل زیرسازی و رفع نواقص پروژه اجرای فاز دوم بلوار آزادگان جهت عملیات آسفالت خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان این هفته این مسیر آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در بخشایش

مجید عطاری، شهردار بخشایش خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با زیربنای ۵۰۰ مترمربع، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بخشایش با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در مجموع با هزینه کرد ۱۴ میلیارد ریال و افتتاح روشنایی کمربندی ۳۵ متری امام حسین به طول یک کیلومتر با همکاری شرکت توزیع برق استان با هزینه کرد سه میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد.

آغاز به کار مجدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری ساری

جواد طالبی، شهردار ساری گفت: فعالیت مجدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی متعلق به شهرداری ساری حداقل تا ۱۰ روز دیگر از سر گرفته می‌شود.

استقرار ۹۰ غرفه برای دست فروشان نهاوند

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند گفت: به منظور ساماندهی دست فروشان دو بازار روز در مرکز شهر نهاوند با ۹۰ غرفه برای دست فروشان ایجاد شده است.

کاهش دوره آبیاری ۳۰ درصد فضای سبز زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند با بیان اینکه طی یکسال گذشته دو مورد از چاه‌های فضای سبز شهرداری که با کمبود شدید آب مواجه شده بودند با اخذ مجوزهای لازم جابجا و اصلاح شدند، گفت: با بهره برداری از چاه بوستان شهید دور دوره آبیاری بیش از ۳۰ درصد از فضای سبز سطح شهر کاهش پیدا می‌کند.

اختصاص ۸ هزار میلیارد برای خرید و بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از اختصاص هشت هزار میلیارد برای خرید و بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری خبر داد.

کد خبر 502910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.