واجدان دریافت واکسن پیامک دریافت می‌کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شلوغی مراکز تجمعی واکسن به دلیل تجمع خارج از نوبت افراد است و همه باید بر اساس نوبت و دریافت پیامک مراجعه کنند تا از شلوغی‌ها پیشگیری شود، مراکز تجمعی واکسن در اصفهان به چهار مرکز افزایش یافته است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ازدحام جمعیت و شلوغی مراکز تجمعی واکسن کرونا در اصفهان، اظهار کرد: شلوغی مراکز تجمعی واکسن کرونا در اصفهان به دلیل اعلام نوبت دوم واکسن کرونا است و اکثر افراد بدون هماهنگی و نوبت دهی به مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا مراجعه می‌کنند و باعث شلوغی و عدم ارائه صحیح و به موقع خدمات توسط همکاران ما می‌شوند.

وی ادامه داد: این مرحله از واکسیناسیون مربوط به نوبت دوم واکسن است و افرادی که زمان نوبت دوم واکسن آن‌ها رسیده باید بر اساس نوبت و پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا مانع شلوغی در مراکز شوند، چرا که شلوغی تنها باعث افزایش زمان ماندن افراد در مراکز و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا خواهند شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به گرمای هوا و لزوم عدم تجمع مردم در اپیدمی کرونا، افزود: افرادی که بالای ۷۰ سال هستند نباید بدون نوبت مراجعه کنند بلکه باید در سایت سلامت ثبت نام کنند و بدون ثبت نام به مراکز مراجعه نکنند پس افرادی که زمان نوبت دوم واکسن آن‌ها رسیده، منتظر دریافت پیامک باشند.

وی با تاکید بر اینکه اگر افراد بر اساس نوبت دهی به مراکز مراجعه کنند، تا حدود زیادی از تجمعات جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: افراد بر اساس اعلام مرکز در پیامکی که دریافت می‌کنند باید برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند و نگران کمبود واکسن کرونا نباشند، با دریافت محموله‌های جدید گروه‌های هدف به ترتیب واکسینه خواهند شد.

تبدیل بیمارستان صحرایی در کنار بیمارستان الزهرا به مرکز تجمعی واکسیناسیون

نجیمی در خصوص افزایش مراکز تجمعی واکسن کرونا در اصفهان، اضافه کرد: یک مرکز تجمعی به مراکز دیگر در اصفهان اضافه شده که محل این مرکز در کنار بیمارستان الزهرا است و بیمارستان صحرایی کنار الزهرا را به مرکز تجمعی واکسیناسیون تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار مرکز تجمعی واکسیناسیون در اصفهان داریم، افزود: مرکز تجمعی واکسیناسیون در مصلی، پل شهرستان، بیمارستان صحرایی کنار الزهرا و مرکز زینبیه از جمله مراکز تجمعی واکسیناسیون در اصفهان است که افراد بر اساس اعلام مرکز در پیامکی که دریافت می‌کنند، باید به این مراکز مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در هفته گذشته بیش از ۵۰ هزار دوز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اختصاص یافته و در هفته‌های آینده قطعاً تعداد واکسن‌های بیشتری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار می‌گیرد و روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

کد خبر 502871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سید محمد نیکویی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    متولد 1341/10/4 هستم با کد ملی 1189310473در شهر اصفهان اما در سایت واکسن کرونا نمی توانم ثبت نام کنم .علت چیست
  • بهرام بنایی ۴۳۲۳۲۹۵۳۱۶ IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام من نوبت تزریق واکسن ۵.۵.۱۴۰۰ بوده ولی به کرونا مبتلا شده ام نوبت بعدی را کی باید واکسن بزنم