گوشی هوشمند Lava Benco V80 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Lava Benco V80 به تراشه Unisoc SC9683 مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Lava Benco V80 دارای صفحه نمایش ۶.۵۱۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ *۱۶۰۰ پیکسل +HD و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. دوربین سلفی مورد استفاده در این گوشی که از فناوری AI بهره می‌برد، دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است. ابعاد گوشی ذکر شده ۹.۴۵ * ۷۶.۷ * ۱۶۵.۶ میلی متر و وزن آن ۱۹۵.۷ گرم است.

دوربین به کار رفته در پنل پشتی گوشی Lava Benco V80 دارای یک دوربین هشت مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED همراه شده است. علاوه بر این، محصول ذکر شده با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود و حافظه ذخیره سازی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

گوشی Lava Benco V80 به تراشه Unisoc SC 9863 مجهز است و با چهار گیگابایت حافظه رم همراه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی نیز بهره می‌برد. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز در پنل پشتی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سیم کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث، GPS و microUSB اشاره کرد. گوشی Lava Benco V80 با قیمت ۹۰ دلار و در رنگ‌های آبی و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، البته هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است.

کد خبر 502837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.