اسلواکی صفر- اسپانیا ۵/ جشنواره گلی که برای صدرنشینی کافی نبود

تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر اسلواکی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه E یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اسلواکی و اسپانیا در ورزشگاه لاکارتوخا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۵ بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

گروه E- هفته سوم

دیدار تیم‌های اسلواکی و اسپانیا

ورزشگاه: لاکارتوخا (سویل، اسپانیا)

گل‌ها: دوبراوکا (دقیقه ۳۰، گل به خودی)، آیمریک لاپورت (دقیقه ۴۵+۳)، پابلو سارابیا (دقیقه ۵۶)، فران تورس (دقیقه ۶۷)، یورای کوچکا (دقیقه ۷۱، گل به خودی) برای اسپانیا

اسلواکی: مارتین دوبراوکا، توماس هوبوجان، میلان اشکرینیار، لوبومیر شاتکا، پیتر پکاریک، یورای کوکا، روبرت ماک، مارک هامشیک، یاکوب هورومادا، لوکاژ هاراسلین و اوندری دودا

سرمربی: استفان تارکویچ

اسپانیا: اونای سیمون، سزار آزپیلیکوئتا، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، کوکه، سرخیو بوسکتس، پدری، جرارد مورنو، آلوارو موراتا و پابلو سارابیا

سرمربی: لوئیس هنریکه

داور: بیورن کوئیپرز (هلند)

شرح بازی:

اسپانیا که در دو بازی اخیر عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشته بود و در پیروزی ناکام بود در حالی برابر اسلواکی قرار می‌گرفت که از قبل هم مشخص بود پیروزی آسانی انتظار این تیم را می‌کشد. اسپانیایی‌ها اما برای زدن گل اول پس از اینکه موراتا هم یک ضربه پنالتی را از دست داد نیم ساعت صبر کردند و در دقیقه ۳۰ این دروازه بان حریف بود که روی اشتباه عجیبش دروازه خودی را باز کرد. در ادامه با یک گل دیگر اسپانیا نیمه نخست را با دو گل به سود خود به پایان رساند.

اسپانیا که خیالش از پیروزی راحت بود در نیمه دوم ۳ بار دیگر موفق به گلزنی شد اما با توجه به پیروزی دقایق پایانی سوئد برابر لهستان، اسپانیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد. اسلواکی نیز با ۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و از مسابقات حذف شد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۳۰- اسپانیا ) - شوت مورنو پس از برخورد به تیر دروازه در برگشت با دفع عجیب دوبراوکا، دروازه بان اسلواکی وارد دروازه خودی شد!

۲-۰ (دقیقه ۴۵+۳- اسپانیا) - در شلوغی محوطه جریمه ارسال پای چپ جرارد مورنو با ضربه سر لاپورت تبدیل به گل دوم شد.

۳-۰ (دقیقه ۵۶- اسپانیا) - ارسال زمینی جوردی آلبا از سمت چپ با ضربه سارابیا تبدیل به گل شد.

۴-۰ (دقیقه ۶۷- اسپانیا) - کرنر کوتاه اسپانیا روی چند پاس زیبا در نهایت با ارسال زمینی سارابیا به دهانه دروازه اسلواکی همراه شد تا این فران تورس باشد که دروازه را برای بار پنجم باز می‌کند.

۵-۰ (دقیقه ۷۱- اسپانیا) - ارسال بازیکنان اسپانیا به دهانه دروازه اسلواکی با ضربه پائو تورس همراه شد که در ادامه توپ روی خط دروازه با ضربه کوچکا وارد دروازه خودی شد.

کد خبر 502775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.