درخشان مثل استرلینگ در انگلستان

سه شیرها برای موفقیت در یورو ۲۰۲۰ این بار ستاره جدیدی دارند که می‌توانند به او تا حد زیادی اعتماد کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، انگلستان که با حضور بازیکنان جوان و خوش آتیه‌اش یکی از جدی‌ترین گزینه‌های کسب عنوان قهرمانی یورو محسوب می‌شود، موفق شد جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌ها را کسب کند.

مهمترین نکته‌ای که از پیروزی انگلیسی‌ها برابر جمهوری چک و صعودشان به مرحله بعدی می‌توان برداشت کرد، نه اقبال خوب انگلیسی‌ها برای رفتن به مرحله بعدی بلکه عملکرد درخشان رحیم استرلینگ است. بازیکن سابق تیم لیورپول و فعلی منچسترسیتی در تیم ملی کشورش روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

اگرچه در ابتدای مسابقات و حتی پیش از برگزاری، رسانه‌های انگلیسی نسبت به عملکرد استرلینگ انتقاد داشتند و گزینه‌های جوان‌تر را بسیار مناسب‌تر می‌دانستند، با این وجود این وینگر سرعتی ارزش‌های خود را ثابت کرد و تا بدین جای کار دو گل سه امتیازی برای انگلیس به ثمر رسانده است.

با توجه به عملکرد خوب این بازیکن می‌توان انتظار داشت که گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در بازی‌های بعدی نیز از او استفاده کند و در واقع می‌توان گفت که هیچگاه جایگاه استرلینگ در اندیشه‌های سرمربی فعلی انگلستان افول نکرده است.

بازیکن دیگری که شب گذشته در ترکیب تیم ملی انگلستان عملکرد خوبی داشت، ساکا وینگر تیم آرسنال بود که علی رغم سن کم خود توانست بازی خوبی را پشت سر بگذارد. با توجه به حضور میسون مونت در قرنطینه، ساوتگیت احتمالاً به ناچار سراغ ساکا رفت و نتیجه خوبی نیز با اعتماد به این بازیکن به دست آورد.

ساوت گیت تصمیمات مهمی برای دیدارهای بعدی تیمش باید اتخاذ کند. احتمال حضور لوک شاو یا جک گریلیش در ترکیب اصلی برای استراحت دادن به چندی از بازیکنان و همچنین تفکرات خلاقانه انگلیسی‌ها باید توسط ساوتگیت بررسی شود. با این حال هیچ تردیدی وجود ندارد که نام استرلینگ در هر صورت میان بازیکنان ترکیب اصلی تیم دیده خواهد شد.

کد خبر 502694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.