مدیریت پسماند از طریق رادیو بومرنگ آموزش داده می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از طراحی و ساخت مجموعه پادکست‌های آموزشی این سازمان تحت عنوان رادیو بومرنگ خبر داد.

رحیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی، خدمات و امکانات متنوعی را برای گروه‌های مختلف شهروندان در نظر گرفته است که از این بین می‌توان به تولید محصولات صوتی با محوریت تسهیل آموزش برای عموم افراد اشاره کرد.

وی ادامه داد: طرح رادیو بومرنگ ایده‌ای برای تولید مجموعه‌ای از پادکست‌ها است که در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های ارائه پادکست بارگذاری خواهد شد و در قالب صوت‌های جذاب و تأثیرگذار، محتواهایی آموزشی در زمینه انواع پسماندها و روش‌های مدیریت آنها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه آموزش همیشگی و مادام‌العمر شرط ضروری فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماند است، افزود: نمی‌توان آموزش‌های مربوط به مدیریت پسماند را محدود به نوع، مکان یا زمان خاصی کرد بلکه با فراهم کردن زمینه‌های آموزش در بسترهای مختلف امکان دسترسی و بهره برداری اقشار مختلف آموزش پذیر را مهیا کرده‌ایم تا بتوانیم از طرق مختلف پیام آموزشی خود را به مخاطبان برسانیم.

وی با اشاره به سهم گسترده فضای مجازی و دنیای دیجیتال از آموزش‌ها در شرایط کنونی، تصریح کرد: امروزه پادکست‌ها در کنار دیگر محصولات دیجیتال مانند کلیپ و اینفوموشن، طرفداران خاص خود را دارد و کاربران گوشی‌های هوشمند از این امکانات برای دسترسی به علوم، اخبار و اطلاعات روز استفاده می‌کنند بر همین اساس هم پادکست‌های آموزشی سازمان با موضوعاتی از قبیل پلاستیک‌ها، پسماند تر، شیرابه، تفکیک از مبدأ و پسماندهای خطرناک در حال تهیه است و به زودی در شبکه‌های مجازی مختلف در دسترس خواهد بود.

محمدی تأکید کرد: رویکرد سازمان مدیریت پسماند در حوزه‌های فرهنگی، مبتنی بر آموزش نامحدود است و با تلاشی روزافزون، محصولات، تولیدات و محتواهای جدید به طور مستمر برای تحقق اهداف آموزشی تهیه و عرضه می‌شوند.

کد خبر 502633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.