گوشی اوپو Reno6 Z  چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno6 Z با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو در ماه آوریل از گوشی هوشمند اوپو Reno5 Z در سنگاپور رونمایی کرد. هم اکنون نیز به نظر می‌رسد که جانشین این محصول به نام اوپو Reno6 Z در حال تولید است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است، اما بعضی از ویژگی‌های مهم آن در دسترس قرار گرفته است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند اوپو Reno6 Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ OS اجرا می‌شود، تراشه به کار رفته در آن دایمنسیتی 800U است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه خواهد بود.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو Reno6 Z با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز بهره می‌برد. دوربین سلفی به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که گوشی Reno6 Z پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه دوربین نسبت به مدل پیشین خود یعنی گوشی اوپو Reno5 Z داشته است. گوشی اوپو Reno5 Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی +AMOLED FHD است، به پردازنده دایمنسیتی 800U مجهز است، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از باتری ۴.۳۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد، دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است، دوربین سلفی آن دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین چهارگانه آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود.

کد خبر 502598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.