حضور فرماندهان امنیت اقتصادی ناجا در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست این کمیسیون با فرماندهان امنیت اقتصادی ناجا خبر داد.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نشست مشترک کمیسیون با فرماندهان امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در خصوص ماموریت‌ها وسیاست‌های ناجا در حوزه امنیت اقتصادی دستور کار کمیسیون اقتصادی بود، در این جلسه مقرر شد قوانینی مانند قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی تولید و انتقال رمز ارزها در کار گروه‌های مشترک و تخصصی بررسی شوند.

وی افزود: در ادامه نشست امروز کمیسیون اقتصادی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان بررسی شد و در این خصوص موضوع ترکیب اعضای ستاد مبارزه با قاچاق مورد بررسی قرار گرفته و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه به این ستاد اضافه شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین طرح تبیین وضعیت شاخص‌های استاندارد اقتصادی دولت ها در نشست امروز بررس شد. بر اساس این طرح مجموعه ای از شاخص‌هایی تعیین می‌شود تا دولت‌ها در پایان مسئولیت خود بر اساس آنها وضعیت اقتصادی کشور را تبیین کرده و اطلاعات به صورت شفاف به دولت و مردم منتقل شده تا قابل مقایسه باشد.

مرحبا ادامه داد: این طرح در جهت ارزیابی فعالیت های اقتصادی دولت فعلی تهیه شده است، که دولت جدید می تواند با بررسی این طرح نقاط قوت و ضعف دولت پیشین را در حوزه های اقتصادی بررسی کند.

کد خبر 502538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.