خسارت آثار تبلیغات انتخاباتی به سیما و منظر شهری آستارا

معاون خدمات شهری شهردار بندرآستارا گفت: متاسفانه ستادهای نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل های غیرمجاز و دیوارهای این شهر، خسارت زیادی را به سیما و منظر شهری وارد کردند.

شایان ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آستارا برای فعالیت‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ۱۷ جایگاه تبلیغاتی را در مجموع با مساحت حدود یک هزار مترمربع اختصاص داده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه ستادهای نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز مثل مبلمان شهری، جداول، تیرها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات، سطل‌های زباله و دیوارهایی که به تازگی رنگ آمیزی شده بود، خسارت زیادی را به سیما و منظر این شهر وارد کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: قبل از آغاز ایام تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی با حضور همه نامزدها در فرمانداری شهرستان برگزار و بر رعایت قانون تاکید شده بود، اما متأسفانه بسیاری از نامزدها و طرفداران آنها با نصب آثار تبلیغاتی در نقاط غیرمجاز، خسارت زیادی به سیما و منظر شهری وارد کردند.

وی یادآور شد: از فردای انتخابات، ۹۰ نیروی خدمات شهری شهرداری آستارا پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی و جمع آوری سازه‌ها را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۴۰ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 502412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.