پویانمایی «خرچنگ» به جشنواره انیفیلم چک راه ‌یافت

پویانمایی «خرچنگ» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه‌ فیلم‌های کوتاه، یازدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انیفیلم» کشور جمهوری چک راه یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای به کارگردانی شیوا صادق اسدی ساخته شده و قرار است در این رویداد سینمایی به همراه فیلم‌هایی از سایر کشورها در یک مجموعه ۷۰ دقیقه‌ای در روزهای اول، پنجم و ششم تیر ۱۴۰۰ (۲۲، ۲۵ و ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱) در سالن شماره پنج موزه «بوهم شمالی» شهر «لیبِرِتس» کشور چک نمایش داده شود.

بر اساس این خبر بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره انیمیشن «انیفیلم» کشور جمهوری چک شامل فیلم‌های بلند، کوتاه، دانشجویی، موزیک ویدئو، فیلم‌های انتزاعی و غیر روایی و بازی‌های رایانه‌ای است.

همچنین قرار است در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه این جشنواره از میان ۳۸ فیلم راه‌یافته بهترین فیلم از سوی داوران انتخاب و جایزه دریافت کند.

در عین‌حال جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انیفیلم» کشور جمهوری چک از آثار و طرح‌های نوظهور انیمیشن، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و توزیع کنندگان حمایت می‌کند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «انیفیلم» از ۱ تا ۶ تیر ۱۴۰۰ (۲۲ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱) در شهر لیبِرِتس کشور چک برگزار می‌شود.

کد خبر 502392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.