ویژگی‌های تبلت گیمینگ مجهز به سیستم عامل اندروید

شرکت سازنده تبلت گیمینگ مجهز به سیستم عامل اندروید مشخص نشده است، اما گزارش معرفی بعضی از ویژگی‌های آن منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود این که چندین تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید تولید شرکت‌های سامسونگ، هواوی، لنوو و غیره در بازار موجود است، اما این محصولات از نظر عملکرد هیچ شباهتی با آیپد اپل ندارند. تبلت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید مناسب گیمینگ نیست در حالی که آیپد محصولات قابل قبولی در این زمینه است. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد یک شرکت تولید کننده در حال عرضه یک تبلت گیمینگ مجهز به سیستم عامل اندروید است.

به نظر می‌رسد که این تبلت به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8xx مجهز است، دارای صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز است و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصات این محصول نباید انتظار داشت که قیمت آن از تبلت‌های موجود در بازار کمتر باشد.

گزارش منتشر شده شرکت سازنده تبلت گیمینگ جدید را اعلام نکرده است، اما با توجه به فناوری شارژ سریع استفاده شده در آن به احتمال زیاد شرکت سازنده ایسوس، رد مجیک، بلک شارک، ZTE یا اوپو خواهد بود، در حالی که تا کنون برندهایی مانند میزو (Meizu) و اوگا (Ouga) در محصولات خود از فناوری شارژ سریع استفاده نکرده‌اند. اطلاعات بیشتری در مورد تبلت گیمینگ جدید مجهز به سیستم عامل اندروید ارائه نشده است.

کد خبر 502378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.