مسئولان فدراسیون تکواندو باید به اصفهان نگاهی ملی و بین المللی داشته باشند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: اگر فدراسیون به اصفهان دید استانی داشته باشد بزرگترین اشتباه استراتژیک را مرتکب شده است. اصفهانی‌ها همیشه با وجود اصفهان ستیزی که وجود داشت تا پای جان برای کسب عزت و اقتدار ملی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _ ۳۱ خرداد ماه _ برنامه تجلیل از قهرمان تکواندو اصفهان در مسابقات آسیایی لبنان برگزار شد که سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نرگس قدوسی مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، شهرام الله آبادی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان و از ورزشکاران سجاد مردانی، حمیدرضا حاتمی، محمد تقی حاتمی، حسین بهشتی، علی سلمانی، مرجان سلحشور، فاطیما رفیعی، یاسمن لیموچی و نگار اسماعیلی در این مراسم حضور داشتند.

محمد طباطبایی در این جلسه، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که بود ورزشکاران ما با غیرت، تعصب و توکل توانستند برای اصفهان و ایران افتخار آفرینی کنند. در ادوار مختلف زحمات زیادی برای تکواندو استان اصفهان کشیده شد و باعث شد یک دختر نوجوان شهرستانی با اولین حضور در مسابقات آسیایی مدال طلا کسب کند و این ثمره تلاش مربیان اصفهان و آموزش‌هایی است که به او داده شده است.

وی افزود: رئیس هیئت تکواندو جزئی از خانواده این رشته است و افتخار آفرینی برای کشور داشته که امروز در رأس هیئت و در کنار پیشکسوتان و خانواده بزرگ تکواندو فعالیت می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه مسئولین فدراسیون تکواندو باید به اصفهان نگاهی ملی و بین‌المللی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون به اصفهان دید استانی داشته باشد بزرگترین اشتباه استراتژیک را مرتکب شده است. اصفهانی‌ها همیشه با وجود اصفهان ستیزی که وجود داشت، تا پای جان برای کسب عزت و اقتدار ملی ایستاده‌اند. ورزشکاران ما بیش از امکاناتی که داشتند پیش رفتند و افتخار آفرینی کردند.

طباطبایی اضافه کرد: دغدغه‌های شما قطعاً دغدغه من هم هست، برای داشتن یک تیم در لیگ تکواندو پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا یکی از صنایع در کنار تکواندو کاران اصفهانی باشد. امروز نه تنها اصفهان بلکه همه ایران به وجود شما قهرمانان افتخار می‌کنند، اصفهان حق خود را در به دست آوردن قهرمانی انجام داده و مسئولین باید توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

وی ادامه داد: در خصوص سخت افزار الله آبادی اقدامات خوبی برای تجهیز کردن خانه تکواندو انجام داده است. در پایان سال یک جشن بزرگ برای همه قهرمانان اصفهانی خواهیم داشت تا بتوانیم از زحمات ورزشکاران قدر دانی کنیم. مسئولین هیئت‌ها باید در کنار اداره کل باشند تا به برنامه‌هایی که داریم برسیم. با توجه به اینکه تکواندو یک رشته المپیکی است، استعدادهای استان و شهرستان‌های اصفهان شناسایی خواهند شد تا این قهرمانی‌ها ادامه دار باشد.

رفتن ناهید کیانی و به حساب آمدن او برای سهمیه المپیک البرز فاجعه است

همچنین شهرام الله آبادی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: کسب مقام‌های اخیر تکواندو در مسابقات آسیایی و جهانی را تبریک می‌گویم، این قهرمانی‌ها امکان پذیر نبود مگر با تلاش چندین ساله‌ای که قهرمانان داشتند. قهرمانان زیادی در استان اصفهان داریم که باعث می‌شود رسیدگی سخت شود، اما دیگر استان‌ها تعداد قهرمان کمتری دارند که رسیدگی راحت تر می‌شود، ولی ما به قهرمانان خود افتخار می‌کنیم. از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خواست دارم بیشتر به تکواندو توجه کنند.

همچنین رسول متین فر مشاور فنی هیئت تکواندو استان اصفهان با بیان اینکه تکواندو اصفهان برای به دست آوردن جایگاه خود نیاز به تیم در لیگ کشور دارد، تصریح کرد: بازیکنان کیوروگی استان اصفهان برای دیگر استان‌ها بازی می‌کنند، ناهید کیانی وقتی دید در استان اصفهان حمایت نمی‌شود، به البرز رفت و برای المپیک سهمیه این شهر محسوب می‌شود که این موضوع یک فاجعه برای استان اصفهان است.

وی ادامه داد: باید برای تکواندو صنعت معرفی کنیم که از این رشته حمایت کند، در گذشته اصفهان حرف‌های زیادی در تکواندو داشت، ولی در حال حاضر فقط سجاد مردانی و نگار اسماعیلی را داریم که اسماعیلی هم با توجه به مصدومیت یکی از ورزشکاران برای مسابقات دعوت شد.

کد خبر 502210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.