۸۰ نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه در این ایام علی رغم بیماری کرونا با برنامه‌ریزی درست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: برنامه‌های جامع و تأثیرگذاری را در این ایام داشتیم که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در بقاع شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در شب پنجم ذی القعده ویژه برنامه‌ای با حضور خادمان رضوی در امامزاده بی بی زینب روستای یزددل برگزار شد، افزود: استقبال از این مراسم بسیار خوب بود و نشاط معنوی ویژه‌ای را به همراه داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین گروه صراط برنامه همخوانی و تواشیح را در این مراسم اجرا کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز دو مراسم در آستان مقدس بی بی سکینه و امامزاده هادی و زینب خاتون بیدگل نیز با حضور خادمان رضوی برگزار شد، ادامه داد: گروه‌های همخوانی و تواشیح هدی و صراط در این دو مراسم همخوانی داشتند و مردم نیز با حضور در این مراسم‌ها دهه کرامت را گرامی داشتند.

حافظیان با بیان اینکه مراسم ویژه میلاد امام رضا (ع) نیز در امامزادگان شاخص شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها ویژه‌تر در امامزاده هاشم (ع)، امامزاده هلال و امامزاده قاسم (ع) برگزار می‌شود و در دیگر امامزادگان با دارای فضای روباز هم این برنامه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد: همچنین نماهنگ در مدح امام رضا (ع) در امامزاده بی بی زینب (س) تولید و در این روز از شبکه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 502068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.