۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
قاتل مرد سر بریده بازداشت شد

قاتلی که مرد ۷۰ ساله سنندجی را سر بریده بود و جسد را رها کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد ۷۰ ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام خانمی مبنی بر فقدانی پدرش از شب گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی ۷۰ ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد با مشخصات فرد فقدانی مطابقت دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیر قاتل به صورت ویژه در در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فاتحی اضافه کرد: مأموران در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته از خانواده مقتول، در کمتر از دو ساعت به مردی ۳۰ ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با استفاده از روش‌های خاص پلیسی وی به قتل پیر مرد ۷۰ ساله اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان و اظهار کرد: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کد خبر 501901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.