واعظی انتخاب رئیسی را تبریک گفت

دفتر رئیس جمهوری در پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این پیام خطاب به سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ادامه داد: حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

واعظی گفت: اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

وی تاکید کرد: دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.

کد خبر 501791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.