عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ خردادماه

در این بسته خبری از پروژه احداث سکوی موقت انتقال زباله ساری تا زنده‌گیری ۳۵ حلقه مار در سنندج و احداث چهارمین ایستگاه آتش نشانی خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عملیات اجرایی احداث چهارمین ایستگاه آتش نشانی خرمشهر

عملیات اجرایی احداث چهارمین ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار بایندر در مجاورت پل قدیم، توسط شهرداری خرمشهر در حالی آغاز به کار کرد که با بهره برداری از این ایستگاه، خدمات رسانی و عملیات‌های امداد و نجات به مناطقی همچون محرزی، حفار، منیخ، کوتشیخ و سایر مناطق شهری با سرعت عمل بیشتری انجام خواهد شد.

پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در مهاباد

عزیز عزیزنژاد، مسؤول خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: عملیات پاکسازی آثار تبلیغاتی نامزدهای شورای اسلامی شهر پس از اتمام انتخابات انجام شد.

جمع آوری بیش از ۱۴۰۰ بنر در کمتر از ۱۲ ساعت در اسلامشهر

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گفت: با صدور دستور صریح پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی در شب برگزاری انتخابات، ۱۴ تیم امحا توانستند در کمتر از ۱۲ ساعت معابر شهر را پاکسازی و اقلام انتخاباتی را امحا کنند.

زنده‌گیری ۳۵ حلقه مار در سنندج

صالح زندی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۳۵ حلقه انواع مار در نقاط مختلف سطح شهر زنده‌گیری و در دامان طبیعت رهاسازی شده است.

پاکسازی شهر بوشهر از تبلیغات انتخاباتی

مسعود غلامزاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بنرها و پوسترهای تبلیغاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خیابان‌های اصلی این شهر جمع‌آوری شده است و تا ۲ روز آینده چهره آن به طور کامل پاکسازی می‌شود.

شروع عملیات برق رسانی بوستان ادیب قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از شروع عملیات حفاری و لوله گذاری انتظار در بوستان جدید ادیب خبر داد.

جمع‌آوری روزانه ۲۰ تن زباله از سطح شهر داران

ابراهیم گوگونانی، شهردار داران گفت: روزانه ۱۵ نفر نیروی واحد خدمات شهری این شهر با استفاده از سه دستگاه خودرو، ۲۰ تن زباله از سطح این شهر جمع‌آوری می‌کنند.

اجرای طرح انیمیشن در پارک گولان

کامل رسولی، شهردار سردشت از اجرای طرح انیمیشن در پارک گولان و روگذر تقاطع هندسی غیر همسطح بلوار ره زی جولا و بلوار هفت تیر خبر داد.

ضرورت تمرکز شهرداری‌های خراسان رضوی بر توسعه گردشگری

محمد سنجری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در بازدید از مؤسسه توسعه گردشگری بر لزوم توجه به طرح‌های کلان سرمایه گذاری در راستای توسعه این صنعت در استان تاکید کرد.

احداث سکوی موقت انتقال زباله ساری

پروژه احداث سکوی موقت انتقال زباله در کمربندی جنوبی ساری، با پیگیری جواد طالبی شهردار ساری، آغاز شد؛ با برنامه ریزی‌های انجام شده، این پروژه در سه شیفت کاری در حال انجام است و طی مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 501718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.