اعضای شورای اسلامی شهر آرادان مشخص شدند

فرماندار آرادان گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر آرادان با اتمام شمارش آراء مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

به گزارش ایمنا، نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر آرادان با اتمام شمارش آرا مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

حمید اردوخانی گفت: پنج برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر آرادان در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد به ترتیب مجید نادری فر با ۸۳۰ رأی، امیر رکنی با ۸۱۰ رأی، کریم عبدالهی با ۷۵۳ رأی، حسین رامه با ۷۴۴ رأی و محسن شاه حسینی با ۶۷۴ رأی هستند.

وی افزود: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آرادان معرفی شدند که به ترتیب علی مظفری با ۵۳۲ رأی، رضا شاه حسینی با ۴۹۲ رأی و سامان رکنی با ۳۶۲ رأی را شامل می‌شوند.

فرماندار آرادان گفت: مردم شهرستان در انتخابات بیست و هشتم خرداد حماسه آفریدند و با حضور باشکوه خود به تمام دسیسه‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده دادند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رأی دادن وجود داشت که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن بودند.

۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شد که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 501715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.