میزان مشارکت مردم در لرستان ۴۸ درصد بوده است

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مشارکت مردم در استان ۴۸ درصد بوده است

به گزارش ایمنا، محمود ثمینی پیش از ظهر امروز ۲۹ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منتخب مردم که در رأس قوه اجرایی قرار گرفتند تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه منتظریم تا رسماً ستاد انتخابات کشور منتخب مردم را اعلام کند، افزود: همچنین به مردم لرستان که مشارکت مناسبی داشتند تبریک می‌گویم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان مشارکت مردم استان را ۴۸ درصد اعلام کرد و با بیان اینکه تاکنون در هفت شهر استان تجمیع آرا صورت گرفته است و هیأت‌های اجرای آن را به ستاد اعلام کردند، بیان کرد: مابقی شهرهای استان تا چند ساعت آینده اعلام خواهد شد.

ثمینی در ادامه با اشاره به منتخبین در شهرستان کوهدشت گفت: در این شهرستان کامران تیموری با ۸۶۸۲ رأی، محمد حسین نوری دیالی ۷۴۷۱ رأی، تیمور گراوند ۷۱۱۹، اصغر طهماسبیان ۷۰۱۴، سجاد طرهانی ۶۸۸۱ رأی، رضا میرزایی اصل ۶۸۱۸ و امین شیخی آرام ۶۴۲۸ رأی به عنوان منتخبین مردم کوهدشت در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

وی با اشاره به منتخبین در شهرستان پلدختر اضافه کرد: در این شهرستان مجتبی حسینی با ۴۴۱۴ رأی، شهرام عزیزی با ۳۲۷۱ رأی، غیب الله کاظمی با ۳۲۳۸ رأی، محمد رحمتی واشیان با ۲۸۹۰ رأی و روح الله کلانتری با ۲۸۶۳ رأی به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اضافه کرد: در شهرستان رومشکان نیز فیروز زارع نژاد با ۱۰۴۷ رأی، پیمان امرایی با ۹۹۵ رأی، کیومرث محمدی با ۹۵۱ رأی، یارحسن امرایی با ۹۳۵ رأی و مسعود منصوری با ۸۹۶ رأی به عنوان منتخب مردم در شورای شهر معرفی شدند.

ثمینی ادامه داد: در شهرستان بروجرد نیز محمد پاپی نژاد ۸۵۱۳ رأی، اشرف کاظمیان ۶۳۴۹ رأی، محسن تنه کار ۶۰۰۹ رأی، احسان دالوند ۵۰۸۲ رأی، اشرف چگنی ۵۰۴۳ رأی، میثم گودرزی ۵۰۰۸ رأی، احمدرضا محمدی ۴۳۶۳ رأی، امیر شاهوردی ۳۹۱۳ رأی و غلامعباس یاراحمدی با ۲۷۳۰ رأی به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان ازنا نیز عبداله ذلقی با ۴۳۱۷ رأی، مسعود صالحی با ۳۸۳۲ رأی، عباس جان بزرگی با ۳۲۶۷ رأی، حمید نیکدل با ۳۱۹۱ رأی و شاپور ساکی با ۲۴۷۸ رأی به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: در چگنی نیز چنگیز نامداری با ۴۲۵ رأی، هوشنگ امیری با ۳۴۷ رأی، محمد مراد امیری با ۳۳۴ رأی، مرتضی رحیمی نصیر با ۳۳۰ رأی و اصغر حسنوند با ۳۰۶ رأی به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

ثمنینی اضافه کرد: همچنین در خرم‌آباد کرم نعمتی با ۸۶۸۰ رأی، حجت‌اله احمدی پور با ۸۵۱۷ رأی، حمیدرضا صفریان با ۸۳۷۸ رأی، مجید دریکوند با ۷۸۷۹ رأی، یونس امرایی با ۷۲۵۱ رأی، رضا بیرانوند با ۶۶۷۵ رأی، عباس قلاوندی با ۶۰۱۴ رأی، هوشنگ نصیری با ۵۸۵۴ رأی و هادی زینی‌وند مقدم با ۵۴۱۰ رأی به عنوان منتخبین مردن در خرم‌آباد معرفی شدند.

کد خبر 501654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.