پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر بجنورد

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر بجنورد بعد از پایان رسمی انتخابات، از ساعت ۲ بامداد امروز (شنبه)آغاز شد و به علت حجم تبلیغات در فضای شهری احتمالا تا روز یکشنبه ادامه داشته باشد.

به گزارش ایمنا، مجید شادکام اظهار کرد: این دوره از انتخابات حجم تبلیغات محیطی چندین برابر دوره‌های قبل بود و تقریباً هیچیک از طرفداران و عوامل نامزدهای انتخابات شیوه نامه‌های تبلیغاتی را در سطح شهر به علت توجیه نبودن رعایت نکردند و پاکبانان با حجم وسیعی از کار مواجه شدند که بیش از توان آنها است.

وی با بیان اینکه در پاکسازی تبلیغات محیطی انتخاباتی از سطح شهر ۱۲۰ پاکبان مشارکت دارند، افزود: ۳۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی نیز در پاکسازی شهر با ما همکاری دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: در این دوره از انتخابات با وجود اینکه نصب چتایی و افزایش فضا برای تبلیغات هزار و ۵۰۰ متر بیش از دوره قبل بود و به ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع رسیده بود با این حال شور انتخاباتی زیاد بود و تبلیغات بر روی در و دیوار، تنه درختان و هر جای که ممکن بود دیده می‌شد و این کار زحمت پاکبانان را زیاد کرده و ممکن است حتی یک هفته درگیر تمیز کردن شهر باشیم.

شادکام ضمن درخواست از فعالان و هواداران نامزدها برای جمع آوری و پاکسازی فضای شهر، گفت: از این افراد می‌خواهیم تا حداقل برای پاکسازی اطراف ستادها کمک کنند.

وی اضافه کرد: روز گذشته و در ایام تبلیغات نیز شهرداری با کمک کمیته امحای فرمانداری در جمع آوری تبلیغاتی که استاندارد نبود و در خارج از محل‌های تعیین شده بود اقدام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد به پاکسازی فضای اطراف بیش از ۳۰۰ شعبه اخذ رأی بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون باید اطراف شعب رأی عاری از تبلیغات محیطی باشد که این کار نیز انجام شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 501635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.