پاکسازی مشهد از تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پاکسازی و جمع‌آوری پوسترها و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با تلاش شبانه بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: همزمان با اعلام رسمی پایان فرایند رأی‌گیری از سوی ستاد انتخابات استان، پاکسازی چهره شهر از تبلیغات، پوسترها و سازه‌های تبلیغات انتخاباتی آغاز شد و سحرگاه امروز این عملیات با تلاش و فعالیت گسترده نیروهای کارگری به طور کامل پایان یافت.

وی افزود: در این عملیات بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از پاکبانان خدمات شهری در قالب ۱۰۹ اکیپ پاکسازی با استفاده بیش از ۸۰ دستگاه انواع خودرو شامل خودروی بالابر، وانت، تانکر فشار قوی و… به همراه بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز در مناطق ۱۳ گانه شهر، پاکسازی مناظر شهری از این تبلیغات را بر عهده داشتند.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: علاوه‌بر کار پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در معابر شهری، با هماهنگی‌های صورت گرفته پس از پایان فرایند رأی‌گیری انتخابات، بلافاصله نسبت به جمع‌آوری طرح‌های اکران شده انتخابات در سازه‌های تبلیغات محیطی شهری نیز اقدام شد و در بیش از ۳۱۰ سازه استرابورد و بیش از ۱۶۰ بیلبورد شهری، طرح‌های تبریک دهه کرامت با طرح‌های انتخاباتی جایگزین شد.

یعقوبی افزود: در انتخابات امسال بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع فضای اختصاصی تبلیغات، از طریق جانمایی و استقرار بیش از ۱۰۰۰ جایگاه موقت تبلیغاتی در ۴۰۰ نقطه شهر و حدود ۱۵۰ سازه مناسبتی در نقاط پرتردد و معابر شهری فراهم شده بود.

کد خبر 501630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.