جزئیات ارائه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی به شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: پرداخت وام ۱۲۰ میلیون ریالی جهت خرید موتورسیکلت برقی (با کارمزد چهار درصد و اقساط پنج ساله)، پرداخت ۱۵ میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف شهرداری و پرداخت ۱۵ میلیون ریال تخفیف از طرف فروشنده از جمله شرایط تسهیلات خرید موتور برقی به شهروندان است.

مسعود بنده خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قیمت موتورسیکلت‌های برقی اظهار کرد: در ارتباط با ارائه موتورسیکلت‌های برقی در حال حاضر با دو شرکت قرارداد منعقد شده که حدود قیمت موتورسیکلت‌ها نیز از ۲۶ میلیون تومان به بالا است.

وی با اشاره به شرایط ارائه تسهیلات بر اساس تفاهمنامه، گفت: پرداخت وام ۱۲۰ میلیون ریالی جهت خرید موتورسیکلت برقی (با کارمزد چهار درصد و اقساط پنج ساله)، پرداخت ۱۵ میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف شهرداری و پرداخت ۱۵ میلیون ریال تخفیف از طرف فروشنده از جمله این شرایط است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در خصوص مراحل دریافت تسهیلات و تحویل موتورسیکلت برقی، تصریح کرد: فرد متقاضی باید در ابتدا با ورود به سامانه https://my.isfahan.ir جهت ثبت نام در طرح جایگزینی موتورسیکلت برقی و دریافت کد رهگیری اقدام کند و در ادامه اعتبارسنجی توسط شهرداری و ارسال پیامک برای متقاضیان جهت تأیید مدارک و ارسال معرفی نامه به صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود.

بنده‌خدا گفت: مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و انتخاب محصول مورد نظر و دریافت پیش فاکتور جهت ارائه به صندوق کارآفرینی امید، مراجعه به صندوق کارآفرینی امید جهت افتتاح حساب و تکمیل مدارک جهت دریافت تسهیلات، اسقاط موتورسیکلت فرسوده در مراکز معتبر اسقاط و تحویل گواهی اسقاط به صندوق کارآفرینی امید از دیگر مراحل دریافت تسهیلات و تحویل موتورسیکلت برقی است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان جهت تأمین رفاه حال شهروندان اقدام به اختصاص مکان مناسبی در مرکز شهر جهت استقرار نماینده مرکز اسقاط برای دریافت موتورسیکلت فرسوده و اخذ گواهی اسقاط کرده تا از تردد شهروندان به خارج از محدوده شهر جلوگیری شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه دریافت تاییدیه صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات و معرفی به فروشگاه منتخب جهت دریافت موتورسیکلت برقی ضروری است، گفت: تصفیه حساب (به صورت نقد و اقساط) با فروشگاه و دریافت موتورسیکلت مورد نظر باید انجام شود.

بنده خدا اضافه کرد: تسهیلات وام خرید موتورسیکلت برقی به بانوان نیز تعلق می‌گیرد، اما مجوز سوار شدن یا نشدن آن برای بانوان بر عهده مدیریت شهری نیست، البته در فاز اول این طرح و طبق الزام دولت در خصوص جایگزینی موتورسیکلت فرسوده حتماً اسقاط این نوع موتور از شرایط اصلی دریافت تسهیلات است.

کد خبر 501608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.