نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹ آموزش و پرورش اعلام شد

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد طاهر سلطانی گفت که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

طاهرسلطانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان را تشریح و عنوان کرد: فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.

همچنین طاهرسلطانی از کلیه همکاران هسته‌های گزینش تابعه و گزینشگران پرتلاش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور به جهت همکاری در این پروژه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تقدیر و تشکر کرد.

وی رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادها و به کارگیری نیروهای توانمند و مخلص در مسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانست. لازم به ذکر است در مجموع تعداد ۲۲ هزار و ۹۲۴ پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 501587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.