۵۸ درصد واجدان شرایط یزد در انتخابات شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات یزد میزان مشارکت شهروندان واجد شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در انتخابات را ۵۸ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، احمد ترحمی بهابادی تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه را بیش از ۷۳۰ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: در بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان یزد بیشترین میزان مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها در شهرستان‌های تفت و بهاباد و کمترین میزان مشارکت در شهرستان یزد ثبت شد.

وی ادامه داد: تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان اردکان ۶۵ هزار و ۵۱۳ نفر، اشکذر ۲۳ هزار و ۷۳۴ نفر، ابرکوه ۳۴ هزار و ۲۵۵ نفر، بافق ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر، بهاباد ۱۰ هزار و ۹۰۶ نفر، خاتم ۲۵ هزار و سه نفر و در مهریز ۳۲ هزار و ۷۲ نفر، تفت ۳۳ هزار و ۶۳۷ نفر، شهرستان یزد ۴۱۵ هزار و ۱۲۶ نفر و میبد ۵۹ هزار و ۴۹ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات یزد در خصوص اعلام نتایج نهایی انتخابات در استان گفت: با توجه به سیر مراحل قانونی اعلام نتیجه نهایی این ۲ انتخابات به محض تأیید رسمی، نتایج در قالب اطلاعیه‌ای به اطلاع عمومی رسانده می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 501581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.