منتخبان شورای شهر بجستان خراسان رضوی اعلام شد

نتایج نهایی شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی مناطق شهری شهرستان بجستان و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، فرماندار بجستان اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر بجستان از مجموع چهار هزار و ۷۶۳ برگ رأی صحیح حسین قربان زاده با هزار و ۹۶۸ رأی، سید مهدی مرجان با هزار و ۹۳۲ رأی، مسلم سرمدی با هزار و ۹۱۴ رأی و ابوالقاسم استادزاده بجستانی با هزار و ۷۵۲ رأی و جعفر نقی زاده با هزار و ۵۰۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: سید مهدی مرجان زاده، حمید طحانیان بجستانی و رضا کریم زاده بجستانی به ترتیب با هزار و ۱۱۵، هزار و ۹۷ و ۷۹۹ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بجستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر یونسی هم از مجموع هزار و ۵۹۵ رأی صحیح محمد معصومی با ۸۶۱ رأی و حسین چوپانی با ۷۵۷ رأی، زهرا رزم آرا با ۷۲۳ رأی و حسن ذاکر با ۴۴۲ رأی و روح الله ارفع با ۳۳۵ رأی به عنوان اعضای منتخب اعلام شدند.

فرماندار بجستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۵۰ برگ صحیح انتخابات ریاست جمهوری در بجستان سید ابراهیم رئیسی ۱۱ هزار و ۹۷۳ رأی، عبدالناصر همتی هزار و ۱۶۶ رأی، محسن رضایی میرقائد ۷۹۳ رأی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۶۱۸ رأی را به خود اختصاص دادند.

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بجستان را ۶۸ درصد ذکر کرد.

کد خبر 501577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.