فرآیند رای‌گیری بدون هیچ مشکلی در مبارکه ادامه دارد

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان این که کار رای‌گیری بدون هیج مشکلی در این شهرستان ادامه دارد، گفت: بیش از دو هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی، بازرسی و بهداشتی در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا در این منطقه مشارکت دارند.

اصغر هدایت در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه انتخابات اتخاذ شده است، افزود: کار رأی گیری در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان از ساعت هفت صبح امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تاکنون مشکل خاصی در فرآیند انتخابات نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: ۹۹ هزار و ۲۰۰ نفر از مجموع جمعیت ۱۵۳ هزار نفری این شهرستان، واجد شرایط رأی دادن هستند که یک هزار و ۷۷۲ نفر از آنها رأی اولی است.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: در این دوره از انتخابات ۸۲ صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۷۷ شعبه ثابت و پنج شعبه نیز سیار است، تاکید کرد: ۵۷ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و ۲۵ شُعبه در بخش گرکن این شهرستان وظیفه جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

هدایت با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان به لحاظ شرایط کرونایی و برای جلوگیری از تراکم جمعیت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، اضافه کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت چانه‌زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه رأی و انتخاب مردم مولفه‌ای تأثیرگذار در کشوری با نظام مردم سالار دینی است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و موجب اقتدار اجتماعی و امنیت ملی می‌شود و باید از این فرصت حیاتی بهترین استفاده را ببریم.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه رأی دهندگان باید اصل شناسنامه، کد ملی و ماسک و خودکار شخصی به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این شهرستان آمادگی کامل وجود دارد و تمام زمینه‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور بیشتر مردم فراهم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کد خبر 501463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.