تحویل شناسنامه و استعلام شماره ملی در روز انتخابات

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: ادارات این سازمان از روز گذشته تا امروز_ ۲۸ خرداد _ به صورت اضطراری و برای تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان دایر است و برای صدور و تحویل شناسنامه المثنی و نیز پاسخگویی به استعلام شماره ملی توسط شهروندان متقاضی، خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش ایمنا، سازمان ثبت احوال اعلام کرد که ادارات این سازمان از روز گذشته تا امروز ۲۸ خرداد، روز انتخابات به صورت اضطراری و برای تسهیل خدمات رسانی به شهروندان دایر هستند و برای صدور و تحویل شناسنامه المثنی و نیز پاسخگویی به استعلام شماره ملی توسط شهروندان متقاضی خدمات ارائه می‌دهند.

در بازدید امروز_ جمعه ۲۸ خردادماه _ حمید درخشان نیا، معاون وزیر کشور به همراه مدیرکل ثبت احوال استان تهران همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر نحوه انجام وظیفه همکاران سازمان و کارکنان دفاتر پیشخوان در زمینه اخذ درخواست، تحویل شناسنامه المثنی و نیز پاسخگویی به استعلام شماره ملی توسط شهروندان متقاضی نظارت به عمل آمد.

بر اساس اعلام دفتر روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل ثبت احوال طبق مشاهدات به عمل آمده بیشترین موارد درخواست متقاضیان، شامل استعلام شماره ملی است که در اسرع زمان به آن پاسخ داده می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 501427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.