حق شناس: نباید با صندوق رأی قهر کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: نباید با صندوق رأی قهر کرد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد حق‌شناس پس از انداختن آرای خود به صندوق رأی در حسنیه جماران اظهار کرد: حضور در پای صندوق رأی حقیقتاً دفاع از نفس انتخاب و دفاع از حق انتخاب و انتخاب کردن است از این رو نباید با صندوق رأی قهر کرد و اجازه داد تا عده‌ای که به رأی و حق انتخاب مردم اعتقادی ندارند آن را به مسلخ برده و از صندوق‌های رأی ناامید کنند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات جای برخی از نامزدهایی که رد صلاحیت شدند، خالی است از رویکرد شورای نگهبان در مورد انتخابات انتقاد کرد و همچنین درباره روند انتخابات شوراهای شهر نیز گفت: هیأت نظارت مجلس شورای اسلامی نیز در رفتاری عجیب، بسیاری از نامزدهای انتخابات شورای شهر را از حضور در عرصه محروم کرد که این موضوع نیز جای تأسف دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: با وجود تمام این موارد امروز جای گلایه نیست، همه باید به پای صندوق‌های رأی آمده و دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنند تا ان‌شاءالله جریانی که هدفش به حاشیه بردن نهاد انتخابات است به قصد خود نرسد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران، انتخابات و حق تعیین سرنوشت است، گفت: امروز باید از جمهوریت نظام مراقبت کنیم. از مردم دعوت می‌کنم که تا ساعات پایان رأی گیری دیگران را به حضور در انتخابات و مشارکت دعوت کنند و هر نفر دستکم ۱۰ رأی را ایجاد کند تا در نهایت افرادی در شوراهای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند که نزدیکی بیشتری با افکار و عقاید مردم دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 501424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.