شیشه فروش: تشکیل ستاد اضطراری برای تامین خدمات برق، آب و سوخت در روز انتخابات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی برگزاری فرآیند انتخابات ستاد اضطراری جهت خدمت رسانی تشکیل شده که در آن برای تأمین خدمات اضطراری برق، آب و سوخت برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است و در حال حاضر استان هیچ مشکلی در این زمینه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه فروش بعدازظهر امروز _جمعه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰_ در ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در برگزاری انتخابات استان اصفهان تأمین برق به خوبی پیش‌بینی شده که در این راستا اکنون در همه مناطق استان اصفهان برق پایدار برقرار است.

وی افزود: وقوع حادثه در برخی از مناطق شهر موجب قطعی برق در بعضی از خیابان‌های اصفهان شده که این موضوع در حال حاضر برطرف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: طی برگزاری فرآیند انتخابات ستاد اضطراری جهت خدمت رسانی تشکیل شده که در آن برای تأمین خدمات اضطراری برق، آب و سوخت برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است و در حال حاضر استان هیچ مشکلی در این زمینه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز توزیع آب از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز به صورت عادلانه در محلات انجام شده است و به نظر می‌رسد دمای هوا در اصفهان بین دو تا چهار درجه در خرداد امسال افزایش و این روند تا نیمه اول تیر ماه ادامه داشته باشد.

شیشه فروش تاکید کرد: ۱۰ هزار ماینر از ابتدای سال جاری تاکنون شناسایی و جمع‌آوری شده و شرکت‌های برق همچنان در حال کنترل این شرایط هستند، بر همین اساس تا آخر شهریور ماه فعالیت رمز ارزها ممنوع شده است.

کد خبر 501405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.