اختصاص صندوق سیار ویژه بیماران کرونایی بیمارستان‌ها

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای از اختصاص صندوق رای سیار جهت مشارکت و رای دادن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا رئیسی در این باره گفت: افرادی که بیمار مبتلا به کرونا بوده و در بیمارستان بستری هستند، وزارت کشور برایشان صندوق سیار می‌برد و در همانجا از آنها اخذ رأی می‌کند.

وی افزود: همچنین بعضی شعب نیز با همکاری وزارت کشور انتخاب شده که لیست آن در اختیار وزارت کشور بوده که این شعب مخصوص بیماران مبتلا به کرونا است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: این موضوع دو خاصیت دارد یکی اینکه بیماران مبتلا به کرونا که برای رأی دادن مراجعه می‌کنند با سایر افراد سالم همزمان حضور نخواهند داشت و دوم اینکه امکان مشارکت و رأی دادن برای بیماران مبتلا به کرونا فراهم می‌شود.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های انتخابیه، ضمن اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: در حال حاضر وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب بوده و تاکنون طبق گزارشاتی که رسیده است به جز چند شهر که به صورت موقت تعدادی تجمع ایجاد شده بود اکنون وضعیت خوب است.

رئیسی گفت: تمام تمهیداتی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود، اعم از حضور ناظر بهداشتی و… کاملاً انجام شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 501398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.