نقدعلی: دسترسی به آمار مشارکت ممکن نیست

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد میزان مشارکت، گفت: متأسفانه به دلیل قفل شدن سامانه توسط وزارت کشور، دسترسی به آمار مشارکت ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد تقی نقدعلی بعد از ظهر امروز _جمعه ۲۹ خردادماه_ در ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته هیئت‌های نظارت شهرستان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تشکیل شد و با آغاز فرایند انتخابات از صبح امروز ناظرهای هیئت‌های نظارت در هر شعبه اخذ رأی حضور یافتند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد میزان مشارکت، گفت: متأسفانه به دلیل قفل شدن سامانه توسط وزارت کشور، دسترسی به آمار مشارکت ممکن نیست.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود در شاهین شهر و اصفهان انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود، اما کارت‌های مخصوص رأی‌گیری ساعت ۶ به شعب اخذ رأی رسید. انتظار می‌رفت مانورهای گسترده‌ای جهت کار با دستگاه‌های رأی‌گیری دیجیتال برگزار شود.

نقدعلی ادامه داد: متأسفانه برخی از کارت‌های رأی به واسطه ضدعفونی کردن از بین رفته و همین موضوع باعث شد که انتخابات با یک ساعت و نیم تأخیر در مرکز استان و شاهین شهر آغاز شود. هنوز وزارت کشور کسری کارت‌های دیجیتال برای استان اصفهان را ارسال نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت عالی مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرده، هر کجا که امکان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نباشد، انتخابات به صورت دستی انجام شود و این امر هیچ مشکلی ندارد.

کد خبر 501389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.