موسوی: حل مشکلات کشور در حضور پای صندوق‌های رای است

فرمانده کل ارتش گفت: اگر بخواهیم مشکلاتی را که از آن رنج می‌بریم حل و کشورمان قوی‌تر شود راهش حضور پای صندوق‌ رای است.

به گزارش ایمنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز جمعه با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را واجب عینی دانستند، ما هم سعی می‌کنیم واجبات خود را انجام دهیم.

فرمانده کل ارتش از ملت بزرگ ایران دعوت کرد که هرچه زودتر پای صندوق رأی بیایند و کار واجب را انجام دهند، کاری که واقعاً سرنوشت ملت را برای ۴ سال آینده تعیین می‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مشکلاتی را که از آن رنج می‌بریم حل شود و اگر بخواهیم کشورمان قوی‌تر شود هم راهش همین صندوق رأی است.

وی ادامه داد: روز انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب روز ملت است و روزی است که مردم صحنه‌دار اصلی کشور هستند و سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران که من قبل از اینکه به اینجا بیایم ارتباطی هم با فرماندهان داشتم، رفته‌اند که این واجب عینی را در اول وقت انجام دهند. در اینجا هم فرماندهانی را که شما شاهد حضورشان هستید در خدمتشان هستیم.

موسوی یادآور شد: امیدواریم که مردم ایران یک بار دیگر با حضور پای صندوق رأی، حماسه باشکوهی را رقم بزنند و فرد اصلحی برای ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شود.

وی در پاسخ به این سوال که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی چه تأثیری روی کار شما سربازان در دفاع از کشور دارد، گفت: همانطور که روی اقتدار، مشروعیت و مقبولیت و جایگاه بین‌المللی تأثیر دارد نیروهای مسلح هم این احساس پشتیبانی مردم را بیشتر دارند.

فرمانده کل ارتش گفت: همانطور که می‌دانید که بچه‌های این ملت، ۱۴ هزار کیلومتر آن طرف‌تر در اقیانوس‌ها برای این مردم مأموریت انجام می‌دهند. وقتی می‌بینند مردم تا چه حدی پای کار سرنوشت کشور هستند نیروهای مسلح هم در مرزها، آسمان‌ها، دلگرم‌تر و امیدوارتر می‌شوند و پایه کارتر وظیفه خودشان را انجام می‌دهند و این موضوعی کاملاً طبیعی است.

کد خبر 501261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.