سلیمی: مشارکت حداکثری ضامن منافع ملی است

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مشارکت حداکثری ضامن منافع ملی بوده و اولویت اول حضور مردم پای صندوق‌های رأی و اولویت دوم انتخاب گزینه اصلاح است. در این راستا انتظار می‌رود مردم انتخابات پرشوری را رغم بزنند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم در پای صندوق پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه و دشمنان ایران جهت تحریم انتخابات، این دوره از انتخابات شرایط ویژه‌تری دارد و به همین دلیل نیاز است مردم با حضور خود انتخاباتی حداکثری را رغم بزنند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و انتظار می‌رود مردم با مشارکت در انتخابات گام دوم انقلاب را مستحکم بردارند. قطعاً رئیس جمهوری که حاصل مشارکت حداکثری در انتخابات باشد، می‌تواند در عرصه‌ی بین‌المللی حقوق مردم را نمایندگی کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: قطعاً مشارکت حداکثری ضامن منافع ملی بوده و اولویت اول حضور مردم پای صندوق‌های رأی و اولویت دوم انتخاب گزینه اصلاح است. در این راستا انتظار می‌رود مردم انتخابات پرشوری را رغم بزنند.

کد خبر 501217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.