نقدعلی: مشارکت حداکثری اقتدار دولت آینده را افزایش خواهد داد

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اقتدار رئیس جمهور منتخب را در مقابل با گردن کلفت‌ها و مفسدان اقتصادی افزایش خواهد داد.

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان فرمودند که بخشی از مردم محروم و متوسط از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند که برخی از گلایه‌های آنها بجا است، اما تصمیم عدم مشارکت تصمیمی نادرست است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت برخی از مسئولان است. باید با شرکت در انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کرد تا تمامی مشکلات امروز کشور تریمم و اصلاح شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اقتدار رئیس جمهور منتخب را در مقابل با گردن کلفت‌ها و مفسدان اقتصادی افزایش خواهد داد. مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند، اما از عملکرد برای مسئولان ناراضی هستند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری برای حل مشکلات ضروری بوده و تا هر میزان که مشارکت پر شور تر باشد، توان منتخب مردم در جایگاه ریاست جمهوری افزایش خواهد یافت.

کد خبر 501216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.