سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه بسیج است

خبرگزاری ایمنا: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی برای حرکت بسیج است، گفت: بنا بر فرمايش فرماندهی کل قوا، بسیج سیاسی است اما سیاست‌باز و جناحی نیست.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین محمدکاظم بهرامی، شناخت اوضاع زمانه و آگاهی از مکر و حیله دشمنان را عوامل مؤثري در رسيدن نظام به اهداف خود دانست و افزود: بنابه تعبیر امام معصوم (ع) هر کس که عالم به زمانه باشد اشتباهات و فتنه ها به او هجوم نمی آورد زیرا با شناختی که دارد اوضاع را درک کرده و اسیر مکر دشمن نمی شود.
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص «جذب حداکثری و دفع حداقلي»، تصریح کرد: محبت باعث جذب افراد می‌شود زیرا مردم تشنه محبت هستند و اگر اين محبت به خاطر خدا باشد بهترین اعمال است و بغضي هم اگر هست بايد براي خدا باشد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، نقش محبت به مردم را در فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر هم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امام خمینی (ره) می‌فرمایند كه آمر به معروف و ناهی از منکر باید مثل پدری مهربان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، کار برای رضای خدا را یکی از ويژگي‌هاي بسیجیان برشمرد و اظهار داشت: تلاش و فعاليت با خلوص نیت بسیار ارزشمند است و هنگامی که اخلاص به میان می‌آید خودخواهی و تکبر از بین می رود.
وي تأكيد كرد: هر کسی که برای خدمت به اسلام و مسلمین پا در رکاب باشد، بسیجی است.
فرمانده پایگاه ثامن الائمه (ع) سازمان قضایی مرکز نیز گفت: بسیج ماندگارترین یادگار و میراث حضرت امام خمینی (ره) است و در سال های دفاع مقدس نشان داد كه قدرتمندترین نهاد برای حفظ انقلاب است.
مهدی نهاوندی افزود: اکنون با ورود به دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و جهاد علمی است، بسیجیان در پی آن هستند تا فرزند زمان خود باشند و و در حال حاضر شرکت در جهاد علمی از تکالیف بسيج است و بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست.
/۲۶

کد خبر 50116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.