بررسی وضعیت نواحی مناطق پنجگانه شهرداری زاهدان

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی گفت: نشست بررسی وضعیت نواحی مناطق پنجگانه با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون خدمات شهری، مدیریت هماهنگی مناطق در محل سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خلیل الله صاحبداد زهی در صفحه اینستاگرام نوشت:

" نواحی مناطق پنجگانه به عنوان اولین واحد مدیریتی مطرح هستند، در واقع شهرداران مناطق تنها مسئولان خدمات ناحیه نیستند بلکه به عنوان شهردار ناحیه مسئولیت مهمی به عهده دارند که باید نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند.

شهردار ناحیه بایستی از کلیه آمار، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ناحیه خود باخبر بوده و در جهت رفع و رجوع آنها بهترین عملکرد را به نمایش بگذارید.

ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی، ارتباط با افراد با نفوذ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ناحیه تحت امر خود و برگزاری نشست‌های متعدد و برقراری ارتباط نزدیکی با آنها، ضمن آسیب شناسی و شناخت مشکلات؛ راهکارهای مناسبی را برای حل آنها پیدا کنید.

پیگیری امور توسط مسئولین نواحی باید به نحوی باشد که شهروندان آنها را به عنوان شهرداران نواحی به رسمیت بشناسند و برای کاهش مشکلات مشارکت حداکثری داشته باشند.

شهرداران باید از هویت و سند هویتی شغلی شأن دفاع کنند با توجه به اینکه نواحی چند سالی هست که شکل گرفته‌اند و هنوز بر اساس اهداف تعریف شده پای نگرفته‌اند لذا باید با تلاش مضاعف حیطه وظایف را گسترده‌تر کنید تا مردم هر کاری داشته باشند از طریق نواحی به عنوان پل ارتباطی با شهرداری مشکلاتشان را حل کنند.

در پایان این نشست موارد ذیل جهت اجرا به تصویب رسید:

- مقرر گردید جهت آگاهی مسئولین نواحی و بهبود راندمان کاری، شرح وظایف به مسئولین نواحی ابلاغ گردیده و آموزش‌های مورد نیاز حسب شرح وظایف به مسئولین نواحی اختصاص گردد.

- مقرر گردید با توجه به شرح وظایف، چارت سازمانی جهت تقویت نواحی تنظیم گردد.

- مقرر گردید جهت بهبود وضعیت امور شهر، مسئولین نواحی طبق مفاد قراردادهای خدمات شهری اقدام نموده و بر اساس اپلیکیشن نظارت صورتجلسات گزارش عملکرد پیمانکاران را تنظیم نمایند. "

کد خبر 501092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.