غم رفتنت،رئالی‌ها را دق مرگ میکند، آقای راموس!

شب گذشته باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس کاپیتان این تیم پس از ۱۶ سال درخشان را تایید کرد، تا مادرید در بهت و حیرت فرو رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطمئناً هواداران رئالی در سراسر جهان، الان ناخوش احوال ترین آدم‌های روی زمین هستند. دیشب در عین ناباوری فضای مجازی پر شد از خبر خداحافظی راموس با رئال مادرید!.

البته رئالی ها شاید بتوانند با این غم سنگینی که پرز روی دلشان گذاشته، خیلی زود کنار بیایند. آنها برای اولین بار نیست که غم تلخ از دست دادن یک اسطوره را تحمل می‌کنند. عاشقان رئال قبلاً با بزرگانی مثل رائول، کاسیاس و البته کریس رونالدو وداع کرده‌اند.

راموس نه همانند رائول یک مادریدی بود، و نه مثل ایکر از پایه‌های رئال به تیم اصلی رسیده بود، اما او هم ردیف چهره‌های سابق، در زمره یک اسطوره، تا ابد مورد ستایش عاشقان‌لوس بلانکوس قرار می‌گیرد.

ال کاپیتانو ۱۶ سال را در اردوگاه سفیدپوشان تجربه کرد و به همه افتخارات ممکن دست یافت. پنج قهرمانی در لالیگا، کسب چهار جام لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در کوپا، چهار قهرمانی سوپرجام اسپانیا، گرفتن سه سوپرکاپ اروپا و البته چهار جامِ باشگاه‌های جهان، کارنامه پررنگ این بازیکن را به تصویر می‌کشد.

سرخیو، به راموس تایم معروف بود. فقط باید دقیقه ۹۲:۴۸ را به خاطر بیاورید، جایی که کاپیتان در فینال لیگ قهرمانان اروپا، همانند یک پرنده، به پرواز درآمد و با گلزنی به آتلنیکو، بازی را به تساوی کشاند و جام را از ال‌چولو ربود.

اسطوره، هم به آرزوی ۱۰ ساله‌ی تیمش پایان داده بود و البته اسم خودش را هم به گونه‌ای در تاریخ لوس بلانکوس ماندگار کرد، که او تفاوت‌ها را رقم میزند. راموس لحظات جالبی با پیراهن رئال رقم زده که بین تماشاگران محبوب شده است.

مصدوم کردن صلاح، در فینال لیگ قهرمانان اروپا در بازی برابر لیورپول، و یا حتی گل‌هایش به بایرن در این امر نقش داشته، اما نه فقط گلزنی، بلکه داشتن روحیه شر، و گرفتن کارت‌های زرد و قرمز که او را در ال کلاسیکو از این حیث رکورد دار کرده هم دلایل دیگر این محبوبیت است.

البته در کنار این خاطرات شیرین، این مدافع بارها توسط سکوهای برنابئو، "هو" هم شده، اما آن‌ها هیچوقت راضی به رفتن ستاره‌ها نمی‌شوند. مخصوصاً اگر آن شخص "سرخیو راموس" باشد، که پای ثابت افتخارات یک دهه اخیر باشگاه‌شان بوده است.

مادریدی‌ها شاید از رفتن رائول، کاسیاس و کریس ناراحت باشند، اما مطمئناً غم رفتن کاپیتان راموس، آنها را دق مرگ می‌کند. البته در این بین نباید نام پرز را فراموش کرد، کسی که از نظر رئالی ها مسبب توهین به بزرگان باشگاه‌شان است.

حدود دو دهه پیش، برنامه‌های این مدیر در جذب بازیکن برای رئال، آن‌ها را به غول بی‌رقیب فوتبال اروپا تبدیل کرد و اتفاقاً لقب کهکشانی که الان یدک می‌کشند، بخاطر داشتن ستاره‌های بی‌شمار به این تیم داده شده بود، اما چند سالی هست که نه تنها ستاره‌ای پایش را به مادرید نگذاشته، بلکه افرادی مثل راموس هم با رئال وداع می‌کنند.

خیلی‌ها منتظر تمدیدت بودند اما درست در راموس تایم باز هم آنها را غافلگیر کردی. این پایان یک افسانه بود. خداحافظ آقای راموس.

کد خبر 501086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.