۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کتاب های خود را تعویض کنید

طرح «مبادله برخط» این امکان را به علاقمندان می دهد که کتابهای خود را با عناوین موجود در سایت "کهن برگ" تعویض کنند.

طیبه فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: طرح مبادله کتاب سال هاست در کتابخانه های شهرداری اصفهان در حال اجرا بوده است. این کار حرکتی بسیار جالب و پسندیده است و باعث می‌شود که اهل کتاب و فرهنگ بتوانند به نیازهای مطالعاتی خود دست یابند.

وی افزود: در طرح «مبادله برخط» عناوین کتاب در سایت "کهن برگ" موجود است و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های خود را با عناوین موجود در این سایت معاوضه کنند.

رئیس اداره امور کتابخانه ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به این که برای شرکت در «مبادله برخط» نیازی به پرداخت حق عضویت و اشتراک کتابخانه نیست، ادامه داد: در این طرح فقط کافی است عناوین کتاب‌های قابل معاوضه ارزشمند باشد تا فرد امکان تعویض کتاب‌های خود را با عناوین موجود در سایت پیدا کند.

فاطمی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در طرح «مبادله برخط» می‌توانند در منزل با مراجعه به سایت "کهن برگ" به نشانی www.kohanbarg.ir، عناوین مورد نظر خود را جستجو کرده و با مراجعه به طبقه زیرین کتابخانه "میرداماد" واقع در خیابان نیکبخت غربی، بعد از دادگستری، با کمک مشاور به معاوضه کتاب‌های خود با عناوین جدید انتخاب شده بپردازند.

وی اضافه کرد: افراد می‌توانند کتاب‌های دریافتی را به تملک دربیاورند و یا در اقدامی حسنه، کتاب‌ها را در قالب امانت دریافت کنند.

کد خبر 501062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.