شهردارهای برگزیده جهان در سال ۲۰۲۱

نام ۵۰ شهر جهان برای شرکت در رقابت برگزیده‌ترین شهردارهای جهان در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسیده که قرار است از بین آن‌ها، افرادی که در مهار بیماری کووید -۱۹ موفق عمل کرده‌اند، به عنوان مقامات برتر معرفی شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در چالش انتخاب برترین شهردارهای جهان، تعداد ۶۳۱ نماینده از ۹۹ کشور ثبت نام کردند که از این بین، تعداد ۵۰ شهردار به مرحله نهایی راه پیدا کردند. انتخاب برترین شهردار جهان در سال ۲۰۲۱ بر اساس میزان توانایی آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی طی این دوران سنجیده خواهد شد. رقبای راه یافته به مرحله نهایی از ۲۹ کشور جهان برگزیده شده‌اند که ۶ مورد از آن‌ها نیز عضو اتحادیه اروپا هستند. این شهردارها بیشترین دستاوردها را طی شیوع بیماری کووید -۱۹ کسب کرده و توانسته‌اند خلاقانه‌ترین ایده‌ها را برای مبارزه با بیماری ارائه دهند و به مرحله اجرا درآورند.

شهردارهای برگزیده برای مرحله نهایی چالش شهردارهای برتر جهان، طی دوران کرونا به جهان ثابت کردند که مقامات می‌توانند در مواجهه با بحران‌ها، رویکردهایی خلاقانه و حتی بلندپروازانه ارائه دهند تا شهر و مردم خود را از فاجعه به وجود آمده، نجات دهند.

شهردارهای برگزیده جهان در سال ۲۰۲۱

قرار است طی چند ماه آینده، مقاماتی که برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت برگزیده شده‌اند، ایده‌های خلاقانه خود برای مقابله با بحران‌های جهانی به ویژه ویروس کرونا را به مقامات مسئول ارائه دهند تا از میان آن‌ها، بهترین طرح و در نتیجه شهردار برگزیده معرفی شود. در تعیین بهترین طرح، میزان قابلیت آن برای حل بحران‌های پیش روی شهرها همچنین ایجاد جوامعی سالم‌تر، برابر و قدرتمندتر از قبل مورد توجه داوران قرار خواهد گرفت البته موقعیت جغرافیایی هر شهر متناسب با ایده مطرح شده از سوی مقامات آن در چالش انتخاب بهترین شهردارهای جهان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که یک طرح ممکن است بیشترین تأثیرپذیری را برای یک منطقه در پی داشته باشد، حال آنکه برای سایر مناطق جهان تأثیر خاصی بر جای نگذارد.

شهردارهای برگزیده جهان در سال ۲۰۲۱

شهردارهای شهرهای اکرون، عمان، اوکلند، بالتیمور، بیلبائو، بیرمینگام، بوگاتا، بوتوان، کیپ تاون، کارتاگنا دو ایندیاس، کلمبوس، دنانه، دئگو، دوره‌ام، فری‌تاون، گلاسگو، گوادالاخارا، هرموسیلو، استانبول، کیگالی، کوماسی، لاپاز، لانسینگ، لوون، لندن، لانگ بیچ، لوئیزویل، لوزاکا، مانیل، مرو، نیواورلئان، نیوآرک، پاریس، پاترسون، فینیکس، پونا، رسیف، رنکا، ریودوژانیرو، روچستر، روساریو، روتردام، روورکلا، سن خوزه، تایپه، تونجا، اموآکا، ویلنیوس و ولینگتون به مرحله نهایی رقابت راه یافتند.

کد خبر 500925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.