مهمترین اقدامات چهار ساله شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان برخی از اقدامات مهم چهارساله مدیریت شهری اصفهان در این دوره را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" برخی اقدامات مهم چهارساله مدیریت شهری اصفهان در این دوره:

تکمیل خط یک مترو اصفهان پس از سال‌ها بالاخره در این دوره انجام شد، همچنین آغاز ساخت خط دو مترو اصفهان همزمان از دو جبهه غرب و شرق انجام شد، انجام همزمان از دو جبهه کاری، باعث می‌شود خط دو مترو سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد و مانند خط یک سال‌ها به طول نینجامد.

مثبت شدن دخل و خرج همه مناطق شهر؛ همه مناطق شهری اصفهان طی چهار سال به تحقق بیش از ١٠٠ درصدی بودجه سالانه خود رسیدند که نشانه انضباط مالی شهر است.

آغاز ساخت حلقه حفاظتی شهر اصفهان پس از بیش از سه دهه انتظار؛ سال‌ها بود سه رینگ ترافیکی شهر اصفهان، اشباع شده و اصفهان به حلقه ترافیکی جدیدی برای کاهش ترافیک نیاز داشت.

صرفه‌جویی یک ساله شهرداری اصفهان معادل ساخت یک ابر پروژه در شهر

در بودجه جاری یک سال شهرداری اصفهان، حدود ١٧٠ میلیارد تومان، هزینه‌ای معادل ساخت یک ابر پروژه در ابعاد مجموعه پلهای شهید سلیمانی، صرفه‌جویی شد که مصداق دیگری از انضباط مالی است

شعار شفافیت، عملی شد؛ شهرداری اصفهان به عنوان اولین شهرداری کشور به سامانه یکپارچه گردش اطلاعات (سامانه شفافیت) پیوست و همه هزینه‌ها، قراردادها و اطلاعات را از طریق این سامانه در دسترس عموم، قرار داد.

جلسات شورای اسلامی شهر اصفهان از پشت درهای بسته بیرون آمد و هر هفته از طریق فضای مجازی به صورت زنده و کامل پخش شد، شهردار اصفهان هر هفته در رادیو پاسخگوی شهروندان بود، مدیران شهری هر هفته به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. "

مهمترین اقدامات چهار ساله شهرداری اصفهان

کد خبر 500904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.